Nog steeds niks...

Hoi allemaal,
Even een update...ben nog steeds niet ongi en ben nu 1 dag officieel overtijd, ik zit nu dus 15 dagen na mijn vermoedelijke eisprong....Morgenochtend gaan we testen als ik dan nog steeds niet ongi ben geworden, dat is toch niet te vroeg (met een digitale CB)??? Of zouden we beter nog langer kunnen wachten? En hoe lang is normaal dat je ongi wordt na je eisprong, meestal toch wel binnen 14 of 15 dagen? Ik heb nl blijkbaar nog nooit een echte eisprong gehad!!! Nou meiden, ik hoop op reacties.
Liefs, Anke

hallo anke,ik denk dat je morgen dus inderdaad de test moet doen,en ook al is ie een heel klein beetje gekleurd dan ben je ook zwanger athans dat was drie keer bij mij.ik weet zelf nu net twee dagen dat ik zwanger ben.ik wens je heel veel geluk.mariska

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Marisca, die test kan niet een heel klein beetje gekleurd zijn, want het is een digitale. Dus hopelijk gewoon een plusje!
Liefs, Anke

Hoi anke,

Ik zou als ik jou was morgen gewoon gaan testen.
Ik had gisteren mijn NOD en na veel aandringen van mijn man die test gedaan en die gaf heeeeeel erg snel een plus aan. Dus gewoon doen die test

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan