nog steeds niks

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

alle zwangere gefeliciteerd!!!

hier nog steeds niks, zit nu op dag 15 dagen na nod.
test zaterdag nog negatief??
weet nu ook niet wanneer ik me ei srong krijg of heb gehad, best vervelend. maar ja.

zijn jullie al lang 'vrienden'van elkaar?
want als ik eerlijk mag zijn lijken jullie wel een vaste groep waar niemand bij of tussen kan komen, als ik reageer op een berichtje krijg ik geen antwoord en als ik zelf een bericht plaats dan mag ik blij zijn als ik 1 reactie krijg, da vindt ik best jammer.

hoi,
Naar mijn idee is er niet echt een vaste groep hoor, maar de laaste tijd hebben er veel problemen met het plaatsen van berichten (refreshen enzo), dus ik zou zeggen welkom bij club en laat af en toe wat van je horen. Ben je eigenlijk al lang bezig? Wie weet is t toch nog raak, kijk maar naar bieb, die had ook eerst 3 negatieve testen geloof ik. Suc6 Gabrielle

Hoi Sabine,

Ik heb ook niet het idee dat er een vaste groep is.
Als iemand een berichtje plaats wat me aanspreekt of als iemand om advies vraagt, reageer ik.
En inderdaad reageer ik nu minder doordat er wat problemen met de site zijn.
Het kost veel moeite nu.
Met sommige meiden heb je bv. samen hetzelfde in dezelfde maand meegemaakt, waardoor je een soort van band krijgt en dus soms voor diegene een berichtje plaatst. Maar anderen mogen hier natuurlijk ook op reageren.
Of sommige meiden maak je al een aantal maanden mee op het forum.
Het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen buiten te sluiten, hoor!
Ik zou zeggen: hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Groetjes

Hoi Sabine,

Ik weet zeker dat het niet verkeerd bedoeld is als ze niet reageren hoor... ik wil ook wel eens ff kletsen en dan is het rustig.... en ik heb ook weleens geen zin om te gaan zitten tikken... kom gewoon vaker langs en dan weet ik zeker dat je je hier thuis gaat voelen.

Liefs Lill

Hoi Sabine!
Ik zit al een tijdje op deze site, maar het valt mij juist op dat er zo veel wisseling in de namen is. Ik ben net drie weken op vakantie geweest en ik zie weer allemaal nieuwe namen, gezellig!Er zijn wel wat meiden die elkaar al wat langer kennen maar ze staan allemaal open voor nieuwe namen volgens mij hoor!Soms staan er ook zoveel berichtjes en schuiven ze zo snel op dat je niet op allemaal kunt reageren.En inderdaad, die site loopt voor geen meter dus dat maakt het er ook niet makkelijker op. Je bent hartstikke welkom hoor! Goh, al 15 dagen na je nod, ben je altijd onregelmatig?Toen ik zwanger was van mijn 1e had ik ook eerst een negatieve test en na een paar dagen een positieve. Dus wie weet?

Terug
Bovenaan