Nog steeds niks

A

Anoniem

Guest
Haai Meiden

Ben vandaag tussen de 5-7 dagen overtijd. Helemaal precies kan de HA het niet zeggen, vanwege mijn onregelmatige cyclus. Maar vanwege mijn positieve ovtest 22-1, ben ik toch echt overtijd.
Vanochtend weer een test gedaan, weer negatief. Moest het van de HA pas eind volgende week nog eens proberen, maar dat hield ik natuurlijk niet vol.. Mocht ie eind volgende week nog negatief zijn, dan krijg ik een bloedtest.
Voel me echt raar, heb continu een beetje vreemde pijn net boven mijn lies. Wat zeurderig en wat steken, anders dan mijn normale ongipijn. Ben vandaag ook al een hele dag misselijk. Slaap sinds een week ook erg slecht, maar das vast van de zenuwen..
Dat wachten is echt gruwelijk. Makkelijker gezegd dan gedaan, je gedachten verzetten. We hadden gister een etentje, maar doordat ik steeds last had van die steken en een vreemd gevoel had in mijn buik, kon ik toch niks anders, dan steeds maar eraan denken...

Liefs
Tamara

Spannend, ik duim voor je. Hopelijk is die week gauw om!
Groetjes, Kat

Hoi Tamara,
Ik zit denk ik in hetzelfde schuitje als jij, alleen is mijn cyclus al wel regelmatig.
Ben nu 5 dagen overtijd, heb gister getest maar die was negatief.
Wel ongikrampen gehad, maar meer het gevoel dat iets onderdrukt werd, geen last van puistjes, gister zegt een vriendin van mij dat ik er anders uit zie dan normaal??????
Een hele hoop raadsel, maar toch geen positieve test.
Is dit jou eerste zwangerschap??????

Groetjes Hummie

Hai Hummie,

Dit zou mijn eerste zwangerschap kunnen zijn ja.
Ik hoop het zo..

Liefs Tamara

Hai Tamara,

Ik hoop het ook zo voor ons..........hihi
Wat ik gewoon erg raar vind is dat dit mijn derde kindje zou worden, maar dat ik bij mijn andere zwangerschappen, meteen na 1 dag overtijd een positieve test had, en als ik een negatieve test kreeg, ook meteen de dag erna ongi werd.
Echt vaag allemaal.
Hoe bedoel je, jezelf gek maken....

Groetjes Hummie

Spannend joh!! Nog even geduld hebben en volhouden dus!!! ;) Ik word ook gek van het wachten!!! :( Ik hoop dat we allebei deze week goed nieuws hebben!! :)
groetjes,
Nicky

Terug
Bovenaan