Nog steeds niks...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Nog steeds niks dus (geen ongi sinds ik gestopt ben - laatste 'pil-ongi' was 28 feb)). Ik weet dat het lang kan duren, maar ja je wordt zo ongeduldig he? Heb net een test gedaan... Negatief. Gelijk maar een ovu.test gedaan en daar kwam een heel vaag streepje, maar toch. Misschien moet m'n vruchtbare periode nog komen of issie al geweest. We hebben wel geklust dus.. dat zit wel goed. We gaan gewoon lekker door enne afwachten maar.
Trouwens zijn er nog meer mensen die in feb gestopt zijn?

Moeilijk he dat wachten.
Je bent niet de enige die zolang moet wachten op de ongesteldheid.
Mijn langste was 45 dagen. Maar ik lees er ook van nog langer hier op het forum.
Houdt de moed er in!
Groetjes V.

Hoi Hoi!

Nou, ik ben ook gestopt in februari. Ik heb 2 zoontjes en we hebben besloten voor een derde kindje te gaan. Ik vind het elke maand weer spannend. De vorige maanden zat ik veel op het forum en ik was er ook veel mee bezig. Ik heb het deze maand iets anders aangepakt.... Het een beetje van me af gezet... Ik heb het gevoel dat het deze maand raak is. Ik heb op 1 mei mijn NOD. Ik voel me een beetje misselijk... zo'n gevoel van misselijkheid wat je kunt hebben als je een beetje zenuwachtig bent.

Hmmm... ik hoop dat het raak is en bij jou straks ook!

Heel veel succes,
Heitje

Terug
Bovenaan