Nog steeds niks...

Hallo meiden,

Heeft iedereen een goede nachtrust gehad? Ik niet. Moest constant naar de wc. Veel vaker dan anders. Is het dan zo dat de baby nog meer is ingedaald of? Zou zo graag willen dat het vandaag begon, wil de baby graag in mijn armen houden. Ben zo benieuwd. Moet er eigenlijk niet aan denken dat het nog wel 3 weken kan duren. Nee!!!! Volgende week maandag ben ik uitgerekend. Ik hoop dat het zich rond deze periode aandient. Mijn man heeft dan ook vakantie, dat zou ideaal zijn! Eigenlijk moet je er niet te veel bij nadenken, en wachten heeft al helemaal geen zin, maar ondertussen ben je er in je hoofd veel mee bezig. Maar even afwachten dus....

Hier nog iemand die zit te wachten... Vandaag uitgerekend, maar op wat gerommel na gebeurt er niet zo veel. Kan de tijd wel verdoen met filmpjes kijken, kerstboom optuigen etc., maar zit ondertussen toch te hopen dat het gaat beginnen!

Hoi,

Ik weet precies hoe jullie je voelen. Ook ik zit te wachten. Probeer wel de hele dag bezig te blijven en probeer er ook niet steeds aan te denken maar dat is toch moeilijk, je wilt het zo graag!!
Ik hoop voor ons allemaal dat we niet te lang meer hoeven te wachten.

Groetjes

Ik ben de 18e uitgerekend, ik voel helemaal met jullie mee.

Mijn man heeft verplicht kerstvakantie vanaf de 17e, dat min de 2 papa-dagen die ze krijgen voor bevalling en aangifte, moest die kleine morgen maar komen. Maar goed de weeën van vannacht en vanochtend zijn alweer gestopt ben benieuwd wanneer ze weer verder gaan. Vorige bevalling ging net zo maar begon een week na de uitgerekende datum.

Ookal ben ik pas de 29e uitgerekend zit ook ik te wachten. Ik probeer het echt niet te doen, maar elke keer betrap ik mezelf erop. Sinds twee-drie dagen heb ik veel last van mijn rug, steken en meer maagzuur. Vannacht ook nog eens een fikse nachtmerrie. Ik ben er wel een beetje klaar mee!

Terug
Bovenaan