Nog steeds niks.....

A

Anoniem

Guest
Het is nu dag 40 alweer en nog steeds geen rode duivels maar ook geen positieve test............... heb vanmorgen weer een test gedaan pfffffffffff

Wordt er een beetje moedeloos van ondertussen steeds dat lange wachten. Heb mij er nu maar bij neergelegd dat ik niet zwanger ben en dat die rode duivels gewoon weer eens heel erg laat zijn al dacht ik echt ruim 3 weken geleden mijn eisprong te hebben gehad.

Wat zit je lichaam toch raar in elkaar :-(

Jeetje meid, wat rot dat je weer zo lang moet wachten! Elke dag is er 1 teveel!! Maar zolang die rode duivels nog niet in zicht zijn, is er nog hoop!
Laat je niet uit het veld slaan hoor!!

Sterkte!! Liefs Lynn

hey meid,
ik snap je helemaal, ik heb vorige maand ook een paar x getest, allemaal neg. en maar wachten op de duivels... uiteindelijk kwamen ze op deag 44. dacht toen ook 3,5 week eerder mijn ei gehad te hebben....
heel veel sterkte met wachten. blijf je gevoel volgen en niet te veel hopen... kan het alleen maar meevallen toch!!

Thanks meiden! Ben nu druk aan het werk dus niet zoveel tijd om aan te denken ;-) Volgend weekend lekker 2 weken op vakantie hopelijk zonder rode duivels........

hee meid

altijd positief denken, ik teste op dag 35 zwaar negatief en dag 37 gelijk het 2e streepje. you never know, en zo niet vrolijk na de volgende rondje,

succes
liefs

pff dat is lang wachten!! hopelijk binnenkort meer duidelijkheid en een positieve test

Ohh wat vervelend meid!! Ik snap helemaal hoe je je voelt..
Ik ben 7 aug voor het laatst ongesteld geweest. Dat is ondertussen al 54 dagen geleden.. Heb nu al 2 weken niet getest, daarvoor waren ze negatief.. Nu wil ik morgen ochtend weer gaan testen.. Is het negatief, bel ik maandag de dokter..

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid.. ( en ik ook haha )

Pff irritant is dat he! Ik hoop voor je dat je een positieve test hebt.............hier nog geen rode duivels en heb verder ook niet meer getest

Terug
Bovenaan