Nog steeds niks......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Morgen was ik alweer 6 weken geleden ongesteld en de rode duivels zijn er nog steeds niet........ Maar ja die onregelmatgheid pffff

Ik heb nog geen testje gedaan en had eigenlijk vorige week al moeten beginnen met het opwekken van mijn ongi maar daar heb ik geen zin in aangezien ik toch pas 9 maart de k.o moet. Na mijn ongi moeten we het met condoom gaan doen en zit er niet op te wachten hoor om extra ongesteld te worden ;-)

Ben sinds 2 weken echt onwijs moe en heb vreselijke hongerrrrrr zal mijn aankomende ongi wel zijn. Heb al de hele week in de ochtend en avond wat last van ongikramp en heb puistjes, ook is mijn buik sinds gister opgezet en mijn borsten doen zeer..... We zullen zien waar het schip strand. Misschien van het weekend maar even testen en anders met die pillen beginnen.

Fijn weekend iedereen!

@ josh omdat door mijn pcos mijn cyclus erg onregelmatig is en e kans niet zo groot dat ik zwanger ben.....

Wonderen zijn de wereld nog niet uit meid!
Ik zou zeggen, even testen!!!

Ik zou toch ook even testen als ik jou was. Met pcos kun je ook ineens een eisprong hebben gehad. Je hebt er wel veeeeeeeeel minder dan een andere vrouw in het jaar, maar het kan wel. En heb je nu primolut gehad ofzo? Want dan kun je net zo goed blijven wachten hoor. Moet je eerst die dingen slikken en dan nog eens een dikke 10 dagen wachten. Als er dan al iets gebeurd. Bij mij deden ze niks.

Ik ga voor je duimen meid, dat je toch binnenkort een positest in handen hebt! Lastig hé, die onzekerheid?

Sterkte! Liefs Lynn.

Hoi meiden,

Heb vanmorgen getest en natuurlijk negatief zoals ik al dacht. Mijn ongi zal er vast snel aankomen denk ik en anders toch maar die rotpillen. Die moet ik nemen omdat ik nog steeds geen bloed heb kunnen laten prikken op dag 3 van mijn cyclus maar aangezien ze toch die ko gaan doen zie ik het nut van nu direct niet zo haha moet toch nog een maand wachten.

Fijn weekend iedereen!

Terug
Bovenaan