Nog steeds niks......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier nog steeds geen nieuws......

Heb sinds zaterdagavond last van kramp af en toe maar nog geen ongi te bekennen. Elke keer denk ik nu komt het maar gelukkig is dat niet zo. Wat ik raar vind is dat ik vooaral kramp heb als ik ga staan of in ieder geval actief ben. Ik heb ook last van gewone buikkramp maar kan slecht naar de wc...... De kramp voelt anders dan normaal op een of andere manier.....

Nu begint er toch weer wat hoop te komen na de neg test van maandag. Zit heel erg te twijfelen wanneer ik weer zal testen want zit nu alweer op een cyclus v 5.5 week

Wat zouden jullie doen?

Fijne avond!

Misschien morgenochtend testen?
als je echt niet zwanger bent geeft het misschien geestelijk wat rust. En dat je dan ong. Gaat worden.

Al hoop ik voor je dat je gewoon zwanger bent natuurlijk!!
Succes

Maandag had ik mij erbij neergelegd toen de test negatief was.... Het zal niet de eerste keer zijn dat ik dezelfde dag nog ongesteld wordt maar deze keer niet

We zullen zien....

Hoi beauty, Ik heb ook zulke lange cyclussen en ik test meestal wel. Mij geeft het altijd rust,w at de uistlag ook is. Succes meid, ik duim voor je!

Die andere soort buikpijn kan bandenpijn zijn..

Had vanmiddag ook op eens krampen dacht echt dat nou daar is de ongesteldheid maar nee hoor na een minuut was het weg..

Vanavond toch maar een paar testen in huis gehaald en hopelijk mag ik ze gebruiken en geven ze positief

@ilse mijn cyclus in normaal niet langer dan 35 dagen ben namelijk al 1,5 jr gestopt met de pil en heb maandag al getest maar de klachten van vorige week waren ook al heel herkenbaar

@dromertje1987 hopen op 2 positieve testen

@jcdwg laten we hopen......

Terug
Bovenaan