Nog steeds niks......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier nog steeds geen ongi te bekennen gelukkig!

Voel mij ondertussen ook niet echt optimaal..... Licht gevoel in mijn hoofd en al 2 dagen bibberig alsof ik te weinig gegeten heb en moe.... Bleh heb nu zoiets van hoe verleef ik deze dag tot een uur of 10 vanavond :-( dit alles is zo herkenbaar van de vorige keer..... Maar heb ook chronische hyperventilatie en daar kunnen deze klachten ook van zijn :-s

Heb helemaal geen buikkramp meer sinds zaterdag dus niet het idee dat mijn ongi eraan gaat komen..... Al weet ik dat dat altijd nog kan natuurlijk want mijn lichaam doet wel vaker vreemd.

Steeds al ik naar de wc ga weet ik eigenlijk al dat in niet ongi ben gek he terwijl ik vorige week steeds extra ging haha

Zaterdag had ik een neg test geen idee wanneer ik nu weer ga testen want moet nieuwe kopen. Mijn man heeft nachtdienst dus morgen zo ie zo niet misschien woensdag.

Mijn gevoel begint toch steeds positiever te worden dat ik misschien toch wel zwanger ben maar te vroeg getest heb.

Wanneer zouden jullie we weer testen?

Groetjes Beauty

Donderdag nog eens proberen, of gyn bellen? Je zit nu toch ruim over de 5 weken heen.

Gyn bellen heeft denk ik niet zoveel zin want mijn cyclus is meestal 5 weken en de laatste keer 6 dus zolang "oveftijd" ben ik nu niet......

Pfff, lastig hoor! Ik zou tegen het eind van de week er een test tegenaan gooien. En hopelijk is het dan toch raak! Ik duim met je mee...

Donderdag of vrijdag testen en dan daarna gewoon de gyn bellen.
Wat een lastige wachtende tijd voor je.
Ik duim voor je!
liefs,

ik denk dat ik nu toch echt de gyn zou bellen!!!
mij is verteld dat als je cyclus langer duurt dan 5-5.5 week dat er dan geen eisprong is... en dat het lichaam op een gegeven moment ongie wordt om de baarmoeder weer schoon te maken.
succes met je keuze!
kus famke

Spannend! Ik zou ook donderdag weer testen denk ik.

Succes!

Je houd de spanning er goed in lieverd. Gewoon donderdag weer testen, ik ga in ieder geval lekker door duimen voor je. De gyn kan je altijd nog bellen.

Good luck!! Liefs

Terug
Bovenaan