nog steeds nix te zien

Hailo,

vandaag even een beetje een verdrietige baaldag moment achter de rug. Nog steeds geen ei groei te bespeuren. Is wel vermoeiend als het voor de tweede keer niet lijkt te lukken. Maar goed ik mag donderdag terug komen en hoop zo dat er dan toch iets tevoorschijn groeit. Al is het maar een kriel ei, hoeft heus geen struisvogelei te zijn. Als het maar iets is, Duimen jullie allemaal? Ik wil zo graag verder met dit gedoe.

Zodadelijk even lekker een baal chips wegeten en een goed boek lezen. heerlijk.

Dikke doei knuf Sjanneke

Ha Sjanneke,

He, bah. Hoe kan dat nou toch dat die eitjes  maar niet willen? Ik snap heel goed dat je verschrikkelijk baalt. Al die onduidelijkheid, daar word je toch naar van.

Ik hoop dat er donderdag meer  aan die eitjes te zien is (als is het maar een klein kwarteleitje, dat is al goed genoeg toch?). Ik zal zeker voor je duimen. Want nu moet het gewoon eens gaan gebeuren!
Geniet vanavond maar gewoon van de chips en de mooie avond.

liefs,
Gonnie

Eitje van Sjanneke, joehoe we beginnen er van te balen, ga nu groeien, groei groei groei groei groei groei groei groei, het hoeft geen super ei te zijn als er gewoon maar actie komt groeien nu groeien nu groeien, groei groei groei groei groei groei.........

lieve Sjanneke hoop dat dit helpt, heel veel sterkte donderdag bij gyn, joh ik moet dan ook naar de gyn, zitten we samen te wachten in het ziekenhuis.

Heel veel knuffels van mij, kop op he het gaat echt wel goed komen ok.

liefs Mickey

Hallo Sjanneke,

Jeetje weet precies hoe je je voelt zeg! Ik had verleden maand een eierloze maand, was alweer een tijdje geleden, maar je raakt er wel wanhopig van. Ik moet vanmiddag naar mijn gyn en dan is het uur van de waarheid weer aangebroken. Ik heb van vanalles last dus ik heb goede hoop dat er iets aan het groeien is. Ben heerlijk emotioneel, zoek om de haverklap ruzie  en zie er niet uit. Thank god for Make up! Je zou toch haast denken dat je van je eisprong een soort knap moet worden om een beetje aantrekkelijk te worden voor de andere sexe. Ach nou ja we overleven het wel weer. Maarrrr liever er niet uitzien dan geen eisprong!

Wat gaat er nu verder met je gebeuren als je eitjes weer niet willen groeien, weet je dat al of hoor je dat nog.

Nou heel veel succes donderdag! Kom op eitjes van Sjanneke jullie kunnen het!!!!!!

Groetjes
patricia

Wat lief van jullie dat jullie duimen!!!! Inderdaad groei, groei, groei (moest er enorom om lachen mick toen ik dat las!!). Als ze niet groeien deze maand dan krijg ik weer een verhoging van de medicatie. Ik heb het er twee maanden goed op gedaan.
Vandaag gaat het glukkig beter met me. Een collega van me werkt donderdagochtend, en als het allemaal niet meezit kan ze ook de hele dag en neem ik een break dagje. Alleen die gedachten al maken me een stuk rustig. ik kon namelijk gister echt mijn hoofd er niet meer bij houden. Deed allemaal dingen waarvan ik dacht huh wat doe ik nu weer...ach als het maar geen pannen zijn die ik uit mijn handen laat vallen, vind ik alles best.

blijven duimen he? ik voel dat het gaat helpen.

Dikkeduimende knuffeldepuf Sjanneke

groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei wacht ff ik zoom in groei groei groei groei groei groei groeien nu...... duim voor je Sjanneke dit gaat lukken dit gaat werken ik voel het, en anders gaat het  lukken met de dubbele dozes medicijnen, gelukkig leeft Pietje nog en zit je niet achter hem aan met de koekenpan, fijn dat je  ook even rust hebt van je werk.. ik denk aan je, ik blijf instralen ok,

knuffeldebuffeldepukkel Mick  

Terug
Bovenaan