nog steeds of alweer...depressief

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
Inmiddels zijn och ook we al weer een hele tijd verder, en na een tijdje met de anti depressiva ging het al een heel stuk beter voor mijn gevoel....
maar de afgelopen 2 weken is het weer 1 groot drama voor mijn gevoel.
Ben weer zo ontzettend moe, vandaag ook weer bijna de hele dag op de bank gelegen, en eigenlijk alleen maar geslapen.. op de zorg voor mijn zoontje na dan.
Heb dan overdag heel veel geslapen, en zit s'avonds op de bank weer te suffen, en ben blij als ik op bed lig.
Ook zijn de huilbuien weer aanwezig... vaak weet ik niet eens goed waarom.
Sorry dat ik effe moest klagen... maar ben blij dat ik hier effe mijn hartje kan luchten.
Probeer thuis toch een beetje de schijn op te houden om het gezellig te houden voor mn lieve man, en voor de rest van de familie al helemaal.

liefs marina

Ga niet de schijn ophouden!!!! Laat gelijk weten aan je man en naaste familie dat het niet lekker gaat, dat je een terugval hebt. Schakel wat hulp in als dat kan. En ga naar je arts. Misschien moeten je medicijnen  aangepast worden of krijg je gewoon griep.
In ieder geval veel beterschap!!!!

hoi Marina,

Ik heb hier zelf gelukkig geen ervarring mee maar ben het met reisa (geloof ik)
volledig eens. Verberg het niet hoe depressiever je wordt hoe moeilijker
het is er weer uit te geraken. Soms kan een goed gesprek met je partner al heel
veel doen. En inderdaad misschien moeten je medicijnen worden bij gestelt of krijg je
griep.  Probeer de mensen die van je houden in ieder geval niet buitensluiten vaak is dit voor hun ook alleen maar pijnlijker. Ik wens je veel sterkte

groeten czaar

He meid,

Wat rot voor je zeg. En natuurlijk mag je hier je hart luchten.
Toch ben ik het ook helemaal eens met mijn voorgangers. Licht je man in ieder geval in hoe je je voelt. Want hoe eerder je erbij bent hoe eerder dat het ook weer beter met je gaat.
Gewoon ook even thuis je hart luchten dus. Je man zal blij zijn als je het gewoon eerlijk verteld dan dat je de schijn ophoudt.

Hou je goed!
Liefs Anne

Hey marina,

hoe is het nu met je?
Meid: ik hoop echt dat je een gesprek met je partner hebt gehad, of dit snel gaat doen.
Hij heeft er recht op om te weten dat jij je niet lekker voelt en het idee hebt dat de medicatie mogelijk hun werk niet goed meer doen.
Het is echt heel belangrijk om jezelf nu voorop te stellen.

Laat je even weten hoe het met je gaat?
Ik stuur je in ieder geval een  voor sterkte.

Liefs Monica

Hey Marina,

Hoe is het nu met je? Had je de medicijnen al helemaal afgebouwd of ben je er nog mee bezig. Ik ben nu aan het afbouwen en ik merk dat het soms wel weer wat terug komt, vooral na het minderen, dan moet mijn lijf en hoofd toch even aan de omschakeling wennen. Ik heb het ook wel gehad omdat het nu bijna een jaar geleden is dat Doreen geboren is en alle stukjes van die periode ook weer naar boven komen. Maar wat de anderen ook schrijven, houdt je niet groot, maar praat erover!!
Meid, heel veel sterkte en hoop dat dit een heeeel kort dipje geweest is.. Laat je even weten hoe het met je gaat?
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan