Nog steeds ok daarbinnen

Hoi lieve allemaal, ik ben weer een paar uurtjes verder en het gaat nog steeds goed. Gisteren was mijn nod nl. Mijn krampen zijn licht en zo af en toe. Mijn liefje zei; laten we maar volgende week testen hoor, dan gun je jezelf nog wat tijd en heb ik als het "raak" is gelukkig een week minder om mijn mond te hoeven houden tegen iedereen. Volgens hem wijst er straks een enorm lichtbord boven zijn hoofd met een pijl naar beneden >AANSTAANDE VADER ;-)))
 
hallo crienie
ik herken dit mijn vriend wilde alleen dat ik zo snel mogelijk ging testen en ik was al zo nerveus en wilde juist proberen te wachten jka dat lukt dus niet zo.
het was dus zo dat ik zwanger was enwe gingen bij mijn ouders eten en hij zat de hele tijd maar van die blikken te geven van vertel het nou.
ik ben blij dat ik het niet gedaan heb want twee dagen erna ging het voor de tweede keer mis.
dit heb ik overigens wel met mijn moeder besproken.
dus mijn kereltje kan ook zijn mond gewoon niet houden en straalt van oor tot oor als het zover is.
ik ben benieuwd hoe het afloopt met jullie en met de test volgende week hou ons op de hoogte.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan