nog steeds ongi...

Hoi meiden,
ik dacht dat mijn ongi over was...het leek er weer op;gewoon 5 dgn net als anders maar blijft nu af en toe nog een "vleugje"te komen. inlegkruisje is genoeg. toch vreemd.ik heb het idee dat het toch heel vroeg is misgegaan omdat ik 2 dgn overtijd was en zo'n enorme kramp twee dagen nadat de lichtroze afscheiding begon(werd erg misselijk en moest gaan liggen vd pijn)en gisteren hebben we gemeenschap gehad omdat ik dacht dat het weg was(zo goed als) en dat was ook best pijnlijk met stoten.
wat denken jullie ervan? ben nog steeds misselijk (maar niet zwanger weet ik zeker)
gr. petra
 
Hoi Petra,

Ik was al beniewd hoe het met je ging. Ik denk dat je wel es gelijk kan hebben, dat je een hele vroege miskraam hebt gehad. Zeker omdat je anders zo regelmatig bent. Het schijnt nog best wel vaak voor te komen, maar als het voor je NOD gebeurt, merk je het niet.
Ik zit weer vol spanning te wachten op mijn ei, maar doordat mijn cyclus varieert van 32 tot 35 dagen, weet ik niet precies wanneer wanneer ie springt ;-)
Ergens tussen 1 en 4 juli, dus dat wordt weer flink klussen rond die tijd!

liefs,
Simone
 
Hoi Simone,

ik denk ook dat het een vroege miskraam was.
Dat heb ik waarschijnlijk ook gehad. En dan duurt het even voordat de zwangerschapshormonen uit je lichaam zijn.

Succes

Liefs Tatjana
 
hallo petra
dit is precies wat ik ook heb gehad vorige maand ik had ook een positieve test en daarna kramp ongesteld en niets meer.
de dokter zei mij dat ik echt zwanger was maar dat het gewoon niet heeft ingenesteld door mismatch van hormonen.
ik denk dat dit bij jou ook zo was.
het hoeft gelukkig niets te betekenen voor de volgende keer.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan