nog steeds onregelmatig??

A

Anoniem

Guest
hey allemaal,

ik ben net een paar dagen gestopt met de pil, ik was altijd voor ik 4 jaar geleden aan de pil ging heel erg onregelmatig ongesteld, de ene maand wel, de andere maand niet, soms zaten er wel 3 maanden tussen, dan ineens 5 weken.
ik zou wel eens willen weten of ik nu na 4 jaar pil slikken wel een normale cyclus zou kunnen hebben. ik hoop het, want volgens mij is het wel wat makkellijker om zwanger te worden. Wie heeft het ook altijd zo onregelmatig gehad? Ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen, ik ben er erg onzeker over.

xxx

Hoi Jolanda,

Nadat ik gestopt was met de pil was mijn cyclus hetzelfde als voordat ik de pil slikte. Variërend tussen de 30 en 42 dagen. Ik ben daarom al vrij snel begonnen met temperaturen. Dan wist ik tenminste wanneer ik mijn eisprong had gehad en wanneer ik mijn menstruatie ongeveer kon verwachten. Je eisprong heb je tussen de 11 en 14 dagen voor je volgende menstruatie. Je temperatuur stijgt met 0.3 - 0.5 graden een dag of 2 na je eisprong. al met al heeft het bij ons toch ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was, maar het resultaat mag er zijn!

Succes met zwanger worden!

Liefs,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan