Nog steeds ontpillen na 9 maand?

<p>Hallo,  Na 9 jaar ben ik nu 9 maand gestopt met de pil, (maart 2019). Sinds dien ben ik onregelmatig ongesteld; 37,58,68,37 en nu zit ik op dag 44. Nog niet ongesteld geworden, test van afgelopen donderdag was negatief. Geen gevoel van ovulatie gehad. (Ik test niet op ovulatie) Gedurende deze periode last van acne, opgeblazen gevoel, met vlagen een lichte misselijkheid gevoel gedurende de dag. Ben ik nog steeds aan het ontpillen? Wanneer kan ik naar de dokter stappen? </p>

Hi!  Ontpillen kan tot wel een jaar duren voor dat het uit je lichaam is. Dit komt voornamelijk door het langdurig gebruik. Hopelijk krijg je snel meer regelmaat en gaat het lukken!  Heel veel succes! 

Maar kan t niet zo zijn dat je gewoon n onregelmatige cyclus hebt? Van jezelf? Ik lijk nu te ontpillen, maar dat betekent voor mij dat ik al 3 mnd niet ongesteld ben, dus wachten tot ik weer een eisprong krijg zeg maar. Miss is jouw cyclus gewoon onregelmatig..

Bedankt voor jullie berichten.
Ik weet niet goed hoe het was voordat ik aan de pil ging. Ik weet wel dat het lang duurde voordat ik echt ongesteld werd 14/15 jaar, toen ik 16,5 was ging ik aan de pil.
Kon wel eens zijn dat ik voor die tijd ook niet altijd even regelmatig was. (Ik weet het niet zeker)
Ik hoor ook wel wat over Teunisbloem Olie.. kan dit middel zorgen voor een regelmatig cyclus? 

Ik ben in juni gestopt met de pil. Midden in een pil strip gestopt omdat ik een doorbraakbloeding had. 
Cyclussen tot nu toe ook onregelmatig
39 - 55 - 40 - 27   
Heb vandaag positieve ovulatietest op dag 16. Dus gelukkig weer wat minder lang. Kan niet zonder ovulatietesten vind dat lekker handig en overzichtelijk. Voordat ik aan pil begon wist ik ook nooit wanneer ik ongesteld werd ook soms om de 3 weken of dan 4 weken. Dus ik denk dat ik gewoon een onregelmatige cyclus heb. 
Lees van veel vrouwen dat als je wel je ovulatie vind je gewoon zwanger kan worden met onregelmatige cyclus. Dus zou eens een ronde ovulatietesten gebruiken. 
Ik heb in de ronde van 55 dagen teunisbloemolie gebruikt. Doe ik dus niet weer was de langste cyclus tot nu toe. 

KKKK; hoeveel ovulatie testen heb je dan al wel niet ingeslagen? van de action? 

Ik ga er nog eens over na denken wat mijn vervolg stappen gaan worden. 
de website van Voedingscentrum zal ik eens bekijken. Wie weet haal ik daar nog handige tips uit. 

Ik was altijd regelmatig  ongesteld, net zoals jou wel laat ongesteld geworden. Iets meer dan 10 jaar geslikt. Bij mij heeft het bijna 1,5 jaar geduurd totdat ik weer een regelmatige cyclus had.
Ik ben destijds gestopt omdat ik van die pil af wou, had op dat moment geen kinderwens 

Terug
Bovenaan