Nog steeds onzeker ..

Hoi!
Ik weet niet precies hoever ik nu ben .. had op cyclus dag 31 3+ staan op de cb . Laatste menstruatie 6 sept. Heb de laatste weken last van menstruatie achtige krampen , dat door trekt naar mijn rug en boven benen , herkent iemand dit ? Ook vind ik het gek dat de test al zo snel 3+ aangaf. Na 3 miskramen ben ik heel onzeker geworden . Herkent iemand deze klachten ?

Bij de echo kunnen ze precies opmeten hoe lang je zwanger bent. Zou ik me niet al te druk om maken. Tenzij je vreemd gegaan bent, lijkt me dit niet problematisch.
Die krampen kunnen ook je darmen zijn. Zoek bij wijfel vooral contact met een verloskundige. Is geen doorverwijzing voor nodig.
Sommige mensen hebben wel 6 miskramen voordat het lukt. Is misschien niet echt een troost.

Ik snap je onzekerheid wel hoor. Vooral na al die miskramen. 
wellicht kun je vk bellen en idd vragen om vroege echo.. wellicht kan ze iets van spanning bij je weghalen zodat je er van kunt gaan genieten. 
Heb je al een echo gepland staan??

Hoi ! Echo staat gepland over 2 weken ! Ben gewoon zo onzeker door de krampen die ik heb , maar alles groeit natuurlijk ook dus denk ook dat dit er een oorzaak van is .. 

Hey bloempje
we hebben elkaar al eerder gesproken! Ik weet dat het gevoel heel zwaar weegt na een miskraam, maar weet ook dat je niks anders kunt dan afwachten. Heb je dit alles ook aangekaart bij de verloskundige? Dat je niet weet hoe ver je nou precies bent? Het lijkt mij dat ze hier gehoor aan moeten geven...? Stom voorbeeld, maar mijn zus dacht eerst ook ongesteld te zijn geweest maar bleek toch zwanger. Het komt gewoon wel eens voor dat we toch soort van 'menstrueren'. Misschien is dit bij jou ook het geval en ben je inderdaad verder dan wij denken. Natuurlijk kan je hier niet van uit gaan! Maar we hadden laatst natuurlijk al gekeken na de uitkomst van een clearblue test etc. Ik hoop dat de verloskundige jou eerder kunnen helpen. Dit is wel zo netjes toch!

Terug
Bovenaan