Nog steeds onzeker..........

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Gisterenavond hetzelfde verhaal weer.......een klein beetje lichtroze afscheiding........wat kan je daar onzeker van worden!

Ik weet het niet....

Volgens de verloskundige moet ik niet gelijk denken dat het niet goed is..............dat het vaker voorkomt.
Ik moest maar overal van genieten, ik ben immers nog steeds zwanger.......

Ik hoop dat er, vandaag over een week, een topic van miij staat met het kopje: joehoeeeee alles was goed! Wat een opluchting!

Meiden, bedankt!

Liefs Jessica

Ik ga er wel vanuit lievie!! probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is...maar begrijp je angst heel erg goed meid!Wat zegt je gevoel zelf?
probeer er idd gewoon van te genieten hoe moeilijk ook!
dikke knuff!
xxx

He wat naar voor je, das niet fijn ook al hoeft t niks te betekenen! Hoeveel weken ben je nu?

Hè meid. Wat vervelend. Met mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Een paar dagen minimaal bloedverlies. Denk niet direct het ergste, zolang je geen bloedpropjes verliest en geen buikkrampen hebt is het nog positief.
Ik heb uit die zwangerschap een dochter van bijna 3 jaar rondlopen. Ik ben nu zwanger van nummer 3.
Maar wat zegt je gevoel? Voel je je nog steeds zwanger? Succes meid ....

Dikke kussss

Ik snap je onzekerheid erg goed. Zolang je niet gaat bloeden en kramp krijgt zou ik me geen zorgen maken. Die lichtroze afscheiding hoeft niet eens bloed te zijn...

Ik snap dat je geen rust meer hebt voordat je je echo gehad hebt. Je hebt al eens meegemaakt dat het niet goed is gegaan. Probeer je gedachten wel een beetje stop te zetten: het kan immers nog goed zitten, die kans is erg groot hoor.

Wanneer mag je voor een echo? Nog even afwachten dus. Zoek veel afleiding en hou alles open! En vooral de kans dat het gewoon goed zit.

Spannende tijd dus.... sterkte hoor.. het is zo moeilijk om positief te zijn na een zware teleurstelling en nu weer die roze afscheiding! maar geef de moed niet op... het zit vast allemaal goed!

oh alweer onzekerheid.. sjonge.. wel balen dat je nog een week in onzekerheid moet zitten.. snap best dat het moeilijk is om zo van je zwangerschap te genieten.

hopen dat alles goed is meid!! Sterkte.

Liefs,
Mariel

Dat word een hele lange week voor je meis!! Ik snap ook dat je erg onzeker bent nu, maar probeer rustig te blijven meid! Dat is het beste voor jou en de kleine!!! Ik duim voor je dat de week erg snel gaat en dat je maandag een hele mooie echo krijgt!

Liefs ciomama

wat een spanning Jessica, ik hoop zó dat je deze baby mag houden. Ben al een paar dagen erg voor je aan het duimen, hoop dat het helpt.
Heel veel succes volgende week, en probeer iets te relaxen deze week als het lukt.
Succes meis,

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan