Nog steeds onzeker...........

Hallo meiden,

Gisterenavond hetzelfde verhaal weer.......een klein beetje lichtroze afscheiding........wat kan je daar onzeker van worden!

Ik weet het niet....

Volgens de verloskundige moet ik niet gelijk denken dat het niet goed is..............dat het vaker voorkomt.
Ik moest maar overal van genieten, ik ben immers nog steeds zwanger.......

Ik hoop dat er, vandaag over een week, een topic van miij staat met het kopje: joehoeeeee alles was goed! Wat een opluchting!

Meiden, bedankt!

Liefs Jessica
 
he meis, kweet hoe onzeker je kan zijn, ben zelf zwanger van de 2de en ben 19 weken bijna 20 en nog ben ik onzeker elk krampje wat ik voel ben ik bang dat het mis gaat. als je zo onzeker bent gaat het misschien ( ligt perpersoon) als je de kleine voelt, dan heb je pas bewijs tenminste bij mij dan.

ga leuke dingen doen blijf zo veel mogelijk afleiding zoeken dan gaat het snelst s6 ermee.

liefs
 
Ging wat mis met me berichtje :

Hey Meis.

Ik ken je onzekerheid, elke keer als ik wat verkeerd voel wil ik de VK bellen.
Wordt het je 1e kindje ?
Meis het komt goed succes.!

Gr
 
hey micro!

kan me goed voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt! Ik hoop dat het heeeel snel volgende week is en dat jullie je eerste echo hebben!

liefs!
 
Hoi Jessica,

Je kent me misschien nog wel, maar ik heb 2 keer een miskraam gehad en iedere keer werd ik onzekerder. Ik ben nu 37 weken zwanger, maar ik ben pas echt blij als we ons kindje in onze armen houden.

Ik leefde van echo naar echo, daarna kreeg ik idd door de bewegingen nog meer bevestiging, maar toch was het fijn om bij de controles te horen dat alles in orde was/is.

Nu kijk ik uit naar de bevalling onze uk in onze armen houden, de bevestiging dat echt alles goed is. Ik zag het uitkijken naar iedere volgende stap ook als zelfbescherming, je bent toch voorzichtiger geworden.

Mijn duimen draaien voor jou! Liefs grote broer
 
hoihoi...

Weet dat het je zo onzeker maakt... zeker na dat je al wat mee gemaakt heb..

Ik had ook in het begin veel rozige afscheiding.. dat kwam bij mij door het hoesten en overgeven.. dus een adertje dat gesprongen was...

Hopelijk gerust steld alle meiden je een beetje...

dikke knuffel
 
heey meid

rustig aan doen je niet te druk maken weet het is niet makkelijk doe het zelf ook en ik ben nu 26 weken zwanger en maak me nog steeds zorgen wordt wel minder en kan er steeds meer van genieten en zo als een aantal meiden al zeiden zoek afleiding doe ik ook wil je veel sterkte en succes wensen

groetjes tamjoh
 
Terug
Bovenaan