Nog steeds onzeker............

Hallo meiden,

Gisterenavond hetzelfde verhaal weer.......een klein beetje lichtroze afscheiding........wat kan je daar onzeker van worden!

Ik weet het niet....

Volgens de verloskundige moet ik niet gelijk denken dat het niet goed is..............dat het vaker voorkomt.
Ik moest maar overal van genieten, ik ben immers nog steeds zwanger.......

Ik hoop dat er, vandaag over een week, een topic van miij staat met het kopje: joehoeeeee alles was goed! Wat een opluchting!

Meiden, bedankt!

Liefs Jessica
 
Meid, ik weet precies hoe je je voelt, wat een onzekerheid zeg!. Ik had gisteren veel bruin/rode afscheiding, maar daarna weer helemaal niks. Ik merk dat het vooral gebeurt als ik een grote boodschap heb gedaan. Misschien heeft het daar dus mee te maken, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is. Ik herken dit nl. helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen. Wel bel ik morgen even de vk en ga vragen of ik aan het einde van de week een echo kan laten maken. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, Verder voel ik me niet echt zwanger meer, wel heel misselijk, maar ik probeer mezelf een beetje te beschermen. Ik ga in ieder geval met je meeduimen dat alles goed gaat komen.
 
Hey lieve Jessica

Ik wens je heel veel sterkte. Hoe ver zou je nu zwanger zijn dan nu??
Ik neem aan dat je wel 6 weekjes bent nu? Dan kunnen ze toch een echo maken? Dat haalt jouw uit de onzekerheid. Ik duim voor je.

Liefs
 
Terug
Bovenaan