nog steeds onzeker

mijn cycles is 30 30 33 33 en nu zit ik al op de 35e dag dus ben 2 dagen overtijd !
ik wil zoooo graag zwanger zijn ...
heb hele erge last van mijn borsten (meer dan normaal) ben steeds moe maar ben nog steeds zo bang dat het niet zo blijkt te zijn .. nu ging ik net naar de wc en toen ik mij afveegde zeg maar leek het wat donkerder niet rood maar toch ... ik hoop zo dat ik wel zwanger ben ! wie kan mij helpen ? groetjes hillie

ben net weer naar de wc geweest ... en het lijkt nou al meer op bloed zeg maar lijk ook of ik stukjes slijm verlies ??? wie kan mij helpen ik wil zo graag zwanger zijn heeft dit nu gevolgen ?

Hoi Hillie,

Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar als je geen verdere bloedverlies krijgt zal ik als ik jou was een zwangerschapstest doen. Dan weet je zeker of je zwanger bent of niet.

Heel veel succes en hopelijk ben je zwanger.

Liefs RH

ja wil nog even wachten eingelijk ... net was er weer niks...ppff en net leek het weer wel ik blijf hopen ! zowiezo woensdag ga ik een test doen hoop dat het dus uit blijft en dat ik dus zwanger blijk te zijn

Nou dames dat wordt spannend voor jullie beide. Ik wens jullie veel succes met testen en hopelijk zien we jullie hier terug op het forum met een goede test.

Liefs RH

hey hoi vanmiddag leek het weer donkerder te worden maar net was het als het ware weer weg ik weet het niet meer hoor...zijn er nog dingen waar ik op letten kan ? xje

Terug
Bovenaan