nog steeds op zoek naar een goede buggy, wie helpt mij?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede buggy.   Ik heb al een keer eerder gepost maar heb nog niet echt lekkere tips gekregen dus probeer ik het nog een keer. Nou heb ik op internet een childwheels gezien. Heeft iemand ervaring met deze buggy? En is het zo dat elke buggy mee kan op de fiets met een standaard?
Groetjes Kuif

hi

wij hebben 2 verschillende buggy's. de standaard versie hebben we gekocht bij duimeland en voldoet prima en kan ook mee op de fiets.
voor de jongste hebben we recent een titanium snooze gekocht. (titaniumbaby.nl/of com)
deze is 6 kilo, licht dus, heel wendbaar, heel klein op te vouwen, met voetenzak, regenhoes enz en evt ook met adapters voor de maxicosi. het bevalt ons prima!!
de laatste heeft volgens mij wel een speciale beugel voor de fiets nodig...

succes

De Childweelz heb ik geen ervaring mee, nog nooit van gehoord ook maar goed... Wij hebben zelf de buggy van Prenatal-merk en deze bevalt ons prima. Verstelbare rugleuning en een zonnekap (kan er ook afgehaald worden). Hij rijdt ook lekker stevig, vindt ik.

Over de buggydragers op de fiets. De meeste dragers gaan tót max 7 kg. En de meeste buggy's kunnen daar wel op, van de Quinny Zapp weet ik dat je wél een speciale fietsendrager moet hebben, verder weet ik het niet. Onze buggy weegt ong 5 á 6 kg.

Succes met je keuze.
Groetjes mama van Elise.

Bedankt voor jullie tips. ik heb inmiddels een quinny zap via MP. Die kan prima opgevouwen en mee op de fiets. Ben benieuwd...Laat het lente weer nu maar komen
groetjes Kuif

hey kuif

ook ik heb een quinny zapp,
bevalt prima enige nadeel is dat je hem niet in een ligstand kan.
maar voor dagjes weg gebruik ik wel de wandelwagen.

veel plezier ermee
groetjes mascha

ai, dat is inderdaad een nadeel. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ie dat wel kon. Mijn hoogste prioriteit was klein opgevouwen op de fiets en dat kan ie toch?
kuif

Terug
Bovenaan