nog steeds pijn

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!

Ten eerste wil ik iedereen een heel gelukkig, fijn en vooral vruchtbaar Nieuwjaar wensen! en voor de zwangeren onder ons, een hele fijne zwangerschap!

Ik ben 2e kerstdag ongesteld geworden, helaas dus niet zwanger. Had wel ontzettend veel kwaaltjes, maar mijn lichaam heeft me behoorlijk voor de gek gehouden en heb besloten vanaf nu maar niet te veel 'proberen te voelen' en er gewoon lekker ontspannen mee bezig te zijn. Ik ben wel blij dat ik nu na 35 dagen weer ongesteld ben geworden, in plaats van ruim 80 dagen vanaf het stoppen van de pil..... dus dat is een hele geruststelling!

Nu mijn vraag: Ik ben dus 2e kerstdag ongesteld geworden. Ik heb de eerste dag veel last van krampen gehad, een last van mijn eierstokken. Het waren niet echt steken, maar meer een constant pijnlijk gevoel. Lastig uit te leggen....  deze pijn heeft de hele ongesteldheid aangehouden. Ik ben nu 3 dagen niet meer ongesteld, maar de pijn in mijn eierstokken is er nog steeds! Ik heb er best last van, moet er soms even bij gaan zitten. Het is een raar gevoel, kan het echt niet uitleggen. Het straalt uit naar mijn benen en rug. Dit heb ik nog nooit eerder gehad en vraag me af wat het kan zijn. Moet ik me zorgen maken? Of herkent iemand dit?? Normaal ben ik meteen van de pijntjes af, maar duurt nu wel erg lang!

Wie weet raad??

Liefs Fleur (op naar de 2e ronde! 1e Kindje)

Hee Fleur,

Kan je niet echt helpen, heb er niet zo'n last van.. Sorry. Misschien komt het omdat je lichaam er nog even aan moet wennen dat je geen pil meer slikt..??

Hoop dat iemand anders je kan helpen, in ieder geval succes!!

Liefs Anne!

Hoi Fleur,

Ik heb een paar maanden geleden ook een vreemde kramp onder in mijn buik gehad.
Op dat moment was ik net gestopt met de pil en ongesteld geworden. Het was een vreemd soort pijn Net alsof er steeds iets tegen mijn buik aandrukte...Ik had er vooral last van als ik zat  en dan weer opstond.
Ik heb toen een afspraak gemaakt bij de huisarts (inw. onderzoek en alles gehad) Gelukkig was er bij mij niets aan de hand. Ik had last van een spastische darm...kwam door teveel spanning(maakte me behoorlijk zorgen). Toen ik wist dat het niets ernstigs was, verdween de pijn al snel.
Ik zou als ik jou was een afspraak bij de huisarts maken.
Hoop voor je dat het snel weer overgaat, want pijn is niet fijn!
Sterkte...

Groetjes Espritxx

Bedankt voor jullie reactie. Het is echter niet zo dat ik me  ergens druk of zorgen over maak (niet bewust in iedergeval!). Maar de pijn wordt nog steeds niet minder. Nu "steekt en krampt' het ook (lastig weet niet hoe ik het moet beschrijven) Dacht het voelt net alsof je je eisprong gaat krijgen, ja daar lijkt het wel iets op. Het zit links en dan weer rechts. Soms hevig met flinke pijn scheuten, dan weer minder. Maar het is wel bijna de hele dag aanwezig en vooral savonds. Nou ja, we zien het wel! Vanaf morgen breekt mijn vruchtbare periode aan. Ik neem het ruim, eerste gekeken wat de periode is voor een 28 dagen cyclus en daarna van een 35 dagen. (laatste duurde 35 dgen) En dan de gehele periode genomen. Dan zijn behoorlijk wat dagen, dus werk aan de winkel.... haha!

Jullie ook veel succes verder!

Liefs Bambi

Sorry, ik bedoel Fleur! mijn vriend noemt me altijd zo en riep het net nog naar me! haha!

Terug
Bovenaan