nog steeds pijn

Heee meiden
Ik heb een vraagje,ik heb vrijdag een curettage ondergaan.
Ik was plaatselijk verdoofd en ik ben door een hel gegaan.
Ik ben niet kleinzierig maar dit was echt niet leuk meer.Toen ik de eerste keer een curettage had was ik volledig onder narcose en dat viel reuze mee.
Deze keer dus niet,nu heb ik nog steeds erg veel pijn wat later in de middag en vloei nog steeds.Over dat vloeien maak ik me niet veel zorgen maar die pijn wel.
Hoelang hoord die pijn te blijven ik dacht zelf dat die pijn met een dag of 2 weg zou zijn??
Ik begin me een beetje zorgen te maken want ik wil absoluut niet terug naar het ziekenhuis.
Groetjes miranda

Hoi,

Wat raar,ik ben geheel onder narcose geweest en heb een beetje kramp gehad achteraf die met pijnstillers prima te onderdrukken was. ik zou toch nog even laten kijken of dit wel goed is hoor.
als later blijkt dat het niet goed is kun je weer opnieuw beginnen. Hoe eerder het opgelost is hoe beter, toch??

Hoe voel je je verder?

Sterkte!!

Bons

Hai Miranda,

Echt vervelend voor je dat ze niet weer onder algehele narcose hebben gecurriteerd zeg!! De pijn is al helemaal niet fijn voor je.
Als ik jou was zou ik bij de VK informeren of dit normaal is of je huisarts (begreep dat je niet terug wilt naar het ziekenhuis, dus in eerste instantie niet gyn om raad vragen)
Betreft die bloedingen..bij mij neemt het nu pas duidelijk af..ik ben 7 juli gecurriteerd. De vk vertelde dat de bloedingen tot en met mijn eerste menstruatie kunnen volhouden.
Heel veel sterkte!!!
LFS. Monique

Hi Miranda,

Ik vind het wel heel vreemd hoor, niet eens onder algehele narcose!! Er zit toch niemand te wachten op pijn en ook nog om ooggetuige te zijn van hetgeen waar je al zo verdrietig over bent!! Belachelijk!!

Ik ben benieuwd wat voor soort pijn je ervaart? Is het een soort ongipijn of toch anders?

Tirza

Terug
Bovenaan