Nog steeds pijnlijke borsten! Aaaahhh!!

Hoi

Hebben jullie er ook nog steeds last van?

Van die "wijs- ze-niet-aan-of-ik- breek-je-vinger-af-borsten"

Ik kan me niet herinneren dat ik er bij mijn zoontje zo lang last van had.

Maar ze zijn nu nog steeds erg gespannen en pijnlijk, en is daarbij vervelend als je op je zij in bed ligt en "die twee" hangen er een beetje krampachtig bij hahahaha.. zucht..

(geintje..)

Hebben jullie dat ook nog steeds?

Esmé mv Kay

(14.1 wk zwanger)

Hey Esmeeke,

Haha dat plaatje!! Nou ik herken het hoor. De ene dag gaat het wel maar dan opeens: aaaaj, don't touch them! ;-)
T zijn allemaal de hormonen begreep ik...

Groetjes Jannie

Het komt inderdaad door de hormoonverandering. Je borsten gaan zich nu langzaam voorbereiden op het geven van (eventuele)  borstvoeding.. Maar meestal neemt dat zeurende gevoel af zo rond de 10 weken, maar ik heb het dus nog steeds, Grrr..

Arme  mannen.. Whaha!  

hoi ja ik heb het ook wel een beetje maar voor mijn tepels zijn heel gevoelig kan me niet heugen dat ik het met  mijn andere zwangerschappen  ook zo erg had. wel met de eerste 2 dat er al vroeg melk / voor vocht uit kwam.

Hahahahaha
Wat een leuke foto zeg!!! Gelukkig zijn die van mij niet zoooooo groot. Maar moet zeggen dat ik echt het gevoel heb dat er een siliconenvulling inzit

Bij mijn dochtertje had ik er de eerste weken last van en zakte na ongeveer 12 weken wel weer af.
maar nu begint het pas en doet voor mijn gevoel ook zeerder.
Ach het is voor een goed doel he!!!

Gr Naomi
(14,6 wkn)

Hoi Esme

Kom even hier inbreken. Ik lees vaak mee. Ben ook een zomer2006 moeder en hoor nu bij het feb-forum (28-2) dus lees vaak mee.

Even over die geweldige pijnlijke borsten:
Ik heb met name hele pijnlijke tepels. Vooral als ik 's avonds mijn BH uittrek en de boel " vrij" hangt. Ook heb ik het bij het slapen (slaap nog steeds op mijn buik)

Ik gebruik bepanthen-zalf (hoop dat ik het goed schrijf) en merk wel dat het wat (klein beetje) verlicht. Ik gebruikte bij de borstvoeding deze zalf ook bij tepelkloven... echt super!

Ik hoop dat je er wat aan hebt (en de andere mamma's in spe natuurlijk ook!)

Groetjes
Go, mamma van Stefan (13-07-06) en brusje.... nu bijna 17 weken

Oh ja, dat kan echt zo vreselijk zijn!
Ik ken dat heel goed, dat als je 's avonds je BH uit doet...aaaahhhh mag ie weer aan??!?!
Ik heb een tijdje gewoon sport BH's gedragen, hoe strakker ze zaten hoe beter, maar nou heb ik ook weer gelezen dat als ze "klem" zitten dat niet goed is voor je melkklieren...
Die pijn als je je in bed omdraait is ook naar! Ik las dat als je grote borsten hebt (Cup D en meer) het verstandig is om 's nachts ook een (zwangerschaps)BH te dragen, ik ga er zaterdag maar eens een aanschaffen.
Ik heb niet het idee dat mijn borsten echt een Cup groter zijn geworden,pas mijn BH's nog wel, maar ze zitten niet lekker meer.

Gevoelige tepels...mijn god ik word er gek van!
Ik heb ingevallen tepels van mezelf, en soms komen ze zeg maar "naar buiten", dan zijn ze erg gevoelig, als het koud is ofzo.
Maar nu zijn ze er de hele tijd! Alles doet pijn!
Ik ben wel blij ze te zien, ivm borstvoeding zeg maar :)

Oh ja, ik ben nu 12 weken en 2 dagen onderweg.

Hi dames,

haha gelukkig meer meiden met dit probleem..ik ben in niet-zwangere toestand al 'bedeeld'met een niet te klein maatje (d cup) en nu in de zwangerschap...pfoe! Gelukkig zijn ze nog niet zo hard gegroeid dan in mijn vorige zwangerschap (echt mega) maar als ik savonds mijn bh uitdoe heb ik echt het gevoel dat ik ze moet 'opvangen' haha! Tja, hoort erbij he! Heb verder geen tips alleen een goede bh dragen.

Oh ja enne wat betreft dat 'niet aankomen', idd erg gevoelig maar dan prettig...manlief weet niet wat m overkomt haha! Misschien eens een aparte topic voor openen..!!

succes allemaal met jullie 'melkfabrieken!'
Liefs, Marcia mv Puck en 15 wk zwanger

Terug
Bovenaan