nog steeds slechte eetlust .

hmimes

New member
Ik ben 21,5 wkn en heb nog steeds een slechte eetlust . Kom wel redelijk wat bij , maar mijn eten smaakt me niet . Vindt het dan juist soms zo moeilijk om te verzinnen wat te koken . Partner kookt helaas niet beter hihi . Herkennen jullie dit , en hoe gaan jullie hiermee om ? Helaas is mijn ijzer ook niet zo best en slik ik medicatie heirvoor .
 
Ik herken het wel 9 van de 10 X heb ik echt geen zin om te eten na het koken. Ik eet wel wat bv eetl. Groente 1 aardappel en stukje vlees.

1 dag in de week aten we altijd pizza omdat we laat thuis zijn van werk, nu lust ik dus geen pizza meer :-$ en eet dan maar broodje gezond haha ook veel beter.

Ik slik nog steeds de multi vitamine dus maak me niet zoveel zorgen. Eet wel graag fruit en daar is het nu ook het seizoen voor.
 
Ik kan gelukkig sinds 2 week weer alles koken en eten...
Maar wat een drama als dat niet wil en je vriend overdag aan het werk is en dan chagie thuis komt omdat zijn eten niet klaar is zoals hier het geval...
Was echt behelpen met verdchillrnde soorten schijfjes, partjes enz. Veel snel klaar te maken voedsel haha... Nu weer lekker aan de gewone gekookte aardappelen...
 
Ik kan wel voor hem koken maar lust het zelf helaas niet . Vindt het dan ook niet fijn om te proefen of het zoutig is etc
 
Dat is wel heel lastig...kun je dan niet een broodje o.i.d eten? Is niet lekker om dat de hele dag te eten maar goed is in ieder geval wat...of toch kijken of iemand anders een keer voor je kan koken? Ik heb het ook weleens gedaan als ik echt zin had in een bloemkool schotel of gewoon een aardappel met groente en vlees vroeg ik mijn oma of we daar konden eten..is wel moeilijk om te vragen maar weet dat ze het niet erg zouden vinden, ze vonden het wel gezellig...en zo kreeg ik tenminste af en toe toch nog wa fatsoenlijks naar binnen
 
Terug
Bovenaan