nog steeds spannend

A

Anoniem

Guest
Hai, meiden,

Nog steeds ben ik niet ongi en dat is erg ongebruikelijk voor mij, want ik ben altijd precies op tijd ongi, Cyclus van 28 dagen.
Temperatuur blijft boven 37.0, normaal is mijn temp 36.5 en bij ovu rond 37.3.
Ik durf nog niet te testen, maar doe dat denk ik vanavond als mijn vriend thuis is, vind ik ook wel leuker.
Het enige wat ik merk is dat ik ontzettend moe ben en s'nachts de meest rare dingen droom, koffie vind ik niet zo lekker meer terwijl ik echt een koffie verslaafde ben!

Probeer het een beetje los te laten en wel te zien, maar vind het toch erg leuk als het na tien rondes zo ver is.

Even wat anders ik kan nog steeds niet mijn naam wijzigen dus laat ik het maar bij anoniempje.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de rest van de meiden........

groetjes Saskia 30

Hé Saskia,

Ik herken je verhaal precies, alleen liep het bij mij niet zo mooi af omdat ik na 4 dagen overtijd toch ongi werd en hoe???????? au au au, vreselijke last heb ik ervan gehad!!!
Heb ook altijd een cyclus van 28 dagen, altijd netjes op tijd alleen in ronde  5 dus niet dus dacht ook: "Dat kan niet missen, het moet gewoon"
Na drie dagen een test gedaan en die was negatief maar nog was ik niet teleurgesteld want ging er gewoon vanuit dat ik te vroeg had getest....was immers nooit overtijd, maar helaas een dag later brak het s'avonds in alle hevigheid los  na deze maand, we zijn inmiddels 3 ronde verder ben ik weer pesies elke keer op dag 28 ongi....laten we hopen deze maand niet natuurlijk!!!!!

Mijn verhaal heeft dus niet zo'n leuk einde maar laten we hopen en duimen dat dat bij jullie anders is en dat je fijn POSITIEF test!!!!!!

Ik denk aan jullie, laat je wat weten?!

Groetjes Kaa

mijn temp bleef ook hoog hoor, en ik bleek zwanger te zijn,

ik duim voor je

gr sandra

Ha anoniempje

Ik denk dat ik je kan feliciteren, want ik heb gelezen, als je temperatuur hoog blijft, dat je dan zwanger bent. Als je temperatuur zakt, dan word je ong. Dus snel testen maar!!!!!

Ik hoop het voor jullie, maar ja waarom zou die temp. anders hoog blijven!!!

Laat ons wat weten.

Duim voor je Liefs Doortje

Hoi Sas,

Ook voor jullie zal ik flink
We weten allemaal hoe spannend het is............ Dat je temperatuur hoog is, lijkt me wel een goed teken................

houd ons op de hoogte..............

succes!

SUUS

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes, altijd fijn om een beetje steun te krijgen.
En haalt me ook weer een beetje terug naar de realiteit, want tja Kaa wat jij zei, is niet te hopen maar zou natuurlijk bij mij ook kunnen gebeuren. Maar ik ga uit van het beste.

Ik laat jullie zodra ik getest heb de uitslag weten.

Groetjes Sas

Ik had ook gisteren mijn nod  en bij mij is er ook niks gekomen. Maar sinds vorige maand weet ik dat het niet veel zegt, omdat ik toen 6 dagen overtijd was en toen ongesteld werd (dus toen cyclus van 34 dagen).
Nu ging ik ervan uit dat het gewoon 28 dagen zou zijn, zoals daarvoor. Maar misschien is het wel weer 34 dagen. Dus als mijn ongesteldheid uitblijft doe ik pas volgende week een test.
Ik ga ervan uit dat het misschien later komt, vanwege de operatie van mijn hond. Daar heb ik veel stress van en daardoor kan het ook uitblijven. Ik heb wel veel last van buikpijn...

Succes allemaal!
Hoe gaat het met jullie?
groetjes, Sandra

Ha Saskia,

Wat spannend zeg! Ben echt reuze benieuwd hoor! Laat ons niet langer in spanning als je iets weet hoor, das gemeen... hihi
Ik duim extra voor je!
Groetjes J

Terug
Bovenaan