nog steeds steken

A

Anoniem

Guest
Beste dames,

Wat heb ik nu weer!? Ik heb sinds zondag steken in mijn onderbuik. Nou ja het zit eigenlijk net achter/boven/op het randje van mijn schaambeen. en het komt met vlagen. Nu bijvoorbeeld. Het liefst wil ik opgerold met een kruik tegen mijn buik in bed gaan liggen. Het doet echt pijn! zondag was mijn ovulatie maar daar zou ik toch nu geen last meer van moeten hebben!? Het is echt geen fijn gevoel. En normaal heb ik dit een paar uur, maar nu dus al 5 dagen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit nou nog steeds mijn ei??

Liefs

Hey meid,

Wil toch even reageren.....ik heb dat namelijk ook gehad. Welliswaar in een andere situatie maar toch. Even in het kort: ik voelde elke maand mijn ei, stekende pijntjes aan linker of rechter onderkant buik/schaamstreek. Wij hebben IUI gehad en na de inseminatie (wat dus qua eisprong precies wordt uitgekiend) heb ik zeker 5 dagen enorme steken gehad waarvan ik zowat krom zat en je weet, ik ben nu zwanger!

Ik wil je niet onnodig hoop geven maar wou het je toch even vertellen. Ik denk nl niet dat het nog steeds je ei is.

Ik duim voor je! Liefs Lynn.

Hey Lynn,

Bedankt voor je reactie! Laten we het hopen! Dat het afloopt zoals bij jou. Helaas kan ik niets anders dan afwachten. Dus dan doen we dan ook maar.
Hoop nog net aan te kunnen sluiten bij de dec-mama's! ;-)

Liefs

Hey,
Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook. Dus dat biedt hoop.
Ook ik had zondag mijn eisprong. En heb sindsdien ook geregeld steken en krampen....Dus ook ik heb hoop dat het voor mij raak is. Kunnen we nog net aansluiten bij de dec-club ;-)

Echter heb ik deze steken en krampen ook de vorige 2 rondes gehad (ben nu met ronde 3 bezig), wel wat minder, maar ik had ze wel. Dus het kan ook goed dat mijn lichaam me voor de gek houd. Dus ik probeer zo min mogelijk bezig te zijn met 'zwangerschapskwaaltjes" en voortekenen. Pas na 2 dagen naar mijn NOD doe ik een test. Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan.

Ik weet hoe moeilijk het is, maar het is gezond om niet teveel aan een eventuele zwangerschap te denken en gewoon te wachten tot je NOD.

Liefs Maartje

Hoi Maartje,

Tuurlijk ben ik er mee bezig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijzelf redelijk onder controle heb! ;-)
Ik test ook niet voor mijn NOD. Dus het blijft afwachten. Ik hoop natuurlijk vurig dat iedere scheet bij een zwangerschap hoort! Maar dat doen we allemaal hier denk ik!!

Liefs

Haha, ja ik doe er ook lekker aan mee hoor!
Dat zullen we inderdaad allemaal wel doen.

Moet zeggen dat het vandaag minder is. Wel af en toe nog. maar het houdt minder lang aan. We gaan afwachten, 21e testen maar!

Terug
Bovenaan