nog steeds te vroeg?

A

Anoniem

Guest
over 2 dagen mijn NOD... zichtbaar vollere borsten gevoelige tepels die ook donkerder zijn... maar toch is daar sinds gister die ongibuikpijn... zal ik dan alsof ongesteld worden... van dat tempraturen wordt ik ook niks wijzer.. heb zo'n oor-thermometer.. in me ene oor 36.5 en in me andere 37.4... zou ik dan nog steeds te vroeg getest hebben?

temperaturen is het aller betrouwbaarst in je kont, dus rectaal, als je via de gyn moet temperaturen wordt een oor therometer ten strengste afgeraden, Je moet rectaal temperaturen en dan in de ochtend voordat je van je bed afkomt
succes meid en ik hoop voor je dat het raak is

xx linda

oraal is ook prima om te meten, hoeft niet perse anaal. gewoon goed onder je tong stoppen. zolang je maar voordat je uit bed stapt en iedere dag op dezelfde tijd meet. Ik heb het voor Fleur lang gedaan, en was gewoon een constante lijn (met uiteraard verhoging ed).
een oorthermometer is idd een raar ding, ene kant dit, andere kant dat, heb je niet veel aan dus.

maar ongi gevoel is wel een zwangerschapsverschijnsel, die blijft zelfs een paar weken aanhouden, lekker irri, maar ja tis voor een goed doel!

ik hoop voor je dat het raak is! welke ronde zit je?

gr Petra

oraal is ook prima om te meten, hoeft niet perse anaal. gewoon goed onder je tong stoppen. zolang je maar voordat je uit bed stapt en iedere dag op dezelfde tijd meet. Ik heb het voor Fleur lang gedaan, en was gewoon een constante lijn (met uiteraard verhoging ed).
een oorthermometer is idd een raar ding, ene kant dit, andere kant dat, heb je niet veel aan dus.

maar ongi gevoel is wel een zwangerschapsverschijnsel, die blijft zelfs een paar weken aanhouden, lekker irri, maar ja tis voor een goed doel!

gr Petra

gr Petra

Terug
Bovenaan