Nog steeds tranen

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat nou ook? Elke keer als ik iets lees dat met bevallen te maken heeft. Bijv. de topic van Toulouse over te vroeg geboren) dan krijg ik tranen in mijn ogen en moet ik echt mijn best doen om niet te gaan huilen.

Ik heb nogal een problematische bevalling gehad, misschien heeft dat er iets mee te maken? Of hebben jullie dat ook?

Ik ben wel benieuwd.

Annemieke

nee ik heb dat gelukkig niet. Een vriendin van mij had dat ook. Haar zoontje is 6 weken te vroeg geboren (we scheelde een week met de zwangerschappen) en zij had het heel moeilijk in de week dat haar zoontje 1 jaar werd, alles kwam weer naar boven.
Thomas wordt 5 augustus 1 jaar en dan zal ik best wel een klein beetje heimwee hebben naar die kraamtijd. Alles komt weer boven. De berichtjes die we hierheen stuurde dat we bevallen zijn enzo.  Mijn bevalling is ook niet zo makkelijk gegaan maar ach daar denken we niet meer aan! kortom ik begrijp je!
Liefs Esther

JA!
...veel en vaakik loop echt leeg binnenkort!

Ook van geluk trouwens...

Ik ken het hoor! Schaam je er vooral niet voor, lekker laten gaan!
Logisch als je een zware bevalling hebt gehad, alles komt nu weer even boven! Maar ook het moment dat je leven totaal veranderde, het verandert volgens mij nooit meer zo ingrijpend als toen die dag!
Volgens mij zijn er met de geboorte (en mijn geboorte als moeder) ook een heleboel emoties geboren! En daarom zijn we toch ook in staat zo ontzettend veel van onze kleintjes te houden en ze te beschermen met alles wat we hebben!
Lekker huilen dus, is af en toe ook wel eens fijn! En vergget niet te genieten natuurlijk!

Liefs, Marcia mv Puck.

ook hier staat de kraan nog vaak open, ik huil echt veel sneller sinds ik moeder ben. Na de geboorte van Nick dacht ik het wordt nog wel minder maar nee hoor............het is nog een graadje erger geworden na de geboorte van Tess.

Groetjes sandra

Ik lekte altijd al, en nu nog steeds. Ben gewoon beetje een jankebalk denk ik.
Zit van de week een triller te kijken. Binnen 5 MINUTEN!!! Echt snikken! Moet toch niet gekker worden.
Liefs Nelleke

Ja, hier ook hoor! Heb al aandelen gekocht bij de tissue-fabriek!

yep t'is hier ook regelmatig dweilen
en niet alleen bij nare dingen ook bij leuke
dingen komen de waterlanders en dat terwijl
ik nooit zo'n huilebalk was

Groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan