nog steeds veel verdriet

Hoi meiden,
Het verhaal van hydrops foetalis is van mij.
Doet nog zoveel pijn mijn kleine meid  mocht er niet zijn........
Dan weer zwanger na 5 weken   miskraam....
Voor mijn gevoel kan ik pas weer happy zijn als ik zwanger ben.
Mis mijn buik en kleine meid.
wie herkent dit?
liefs pupke

hoy alle maal ik hed hier nog nooit wat neer gezet maar eerst wil ik mij even voor stellen ik ben willeke engelbart /versteeg ben moeder van 5 kinderen hed 1 jongen in een rolstoel ziten verder hed ik in 1998 een kindtje verloren aan herssenvliesontsteking hij was pas 6 weken oud verder hedden wij nog 4 kinderen john is 12 jr steve is 8 jr jeffery is 9 jr en marcel is 6 jr ik wil je graag een tip geven ga eens kijken op lieveengeltjes.nl daar kan je alles kwijt over jullie dochterje en met lot genoten praten verder wens ik jou nog hele veel sterkte toe groetjes willeke egnelbart /versteeg

Lieve pupke,

Wat is de naam van jouw meisje? Ik weet zeker dat ze prachtig was. Wat een verdriet en dan nu ook nog een miskraam. Ik klets zelf mee onder "even voorstellen" Daar kun je altijd mee kletsen. Het verdriet gaat natuurlijk niet weg en je moet het zelf weten. Je kunt het proberen. Mij doet het goed om zo nu en dan van me af te schrijven.
Ik kan je nu vertellen dat ik 4x een miskraam heb gehad en ik kan je vertellen dat mijn zoontje gezond was en ondans dat toch een dag voor zijn geboorte is gestorven maar daar wordt jouw verdriet niet minder van. Lieve pupke, als je het aan kan, klets dan met ons mee. We kunnen dan een klein beetje elkaar steunen. Denk er maar over na.

Liefs Petra en heel veel sterkte voor jou en voor de mensen die dicht bij jou staan om dit verdriet te verwerken.

Hoi lieve meiden,
Heb het wel geprobeerd hoor lieve engeltjes maar dan kreeg ik ook elke keer emailtjes als er weer een overlijdingsdatum was.
Het is fijn om te weten dat je niet alleen staat maar ik werd er zo verdrietig van.
We zijn druk aan het klussen geweest en hoop dat het weer snel raak is.
Lieke* zal ik nooit vergeten en ik heb het nog dagelijks moeilijk mee maar ik hoop dat ik het een plekje kan geven als ik weer zwanger ben.
Bedankt voor jullie steun!
Liefs pupke

@ Pupke

Ik heb dat ook hoor als ik op zulke sites kijk ik vind het allemaal zo zwaar beladen ofzo soms is het ook wel eens fijn maar niet altijd... Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!

Xx Wendy mama van Merle*

Terug
Bovenaan