Nog steeds vreemd

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het blíjft vreemd, deze cyclus. Op dag 11 had ik ovulatiepijn en cervixslijm, op dag 13 steeg mijn temperatuur. Dus eisprong gehad, zou je zeggen. Maar gisteren, dag 16, had ik opeens wéér een heleboel dik, draderig cervixslijm! En vanmorgen was mijn temperatuur een halve graad gestegen!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik megaverkouden ben; misschien dat de overmaat aan slijm er aan alle kanten uitkomt, haha! Sorry voor dit smerige grapje...
Mijn vriendin heeft weleens verteld dat je ook twee keer in een maand een eisprong kan hebben. Dat had ze van haar schoonvader gehoord, die huisarts is. Hebben jullie daar ook van gehoord, of ervaring mee?

Voor de zekerheid zijn we maar weer aan het klussen geslagen. Jammer alleen dat ik alles er weer uitgehoest heb... Ik heb echt geprobeerd niet te hoesten, maar ja, dat werkt meestal contra.

Het was trouwens voorlopig de laatste keer klussen voor ons. Vrijdag moet mijn vriendje zijn zaad inleveren. Donderdag de 13e horen we dan de uitslag. Ik zie er echt mega tegenop, ben erg bang voor een slechte uitslag.

Nou ja, komt tijd komt raad.

Toedels, Inge

Twee eigige tweelingen worden geboren uit twee eitjes, dus er kunnen best twee eitjes in de maand springen, maar of dat dan op twee momenten in je cyclus gebeurd, dat weet ik niet.
Zou kunnen, why not zou je denken.

Dat je temp stijgt kan heel goed te maken hebben je verkoudheid.

Sterkte

Kus
Miep

Hoi hoi,ook al hoest je een hoop uit,de overige zaadjes zwemmen toch wel door,ik zal voor je duimen op een goede uitslag,gr manuela

ja bij mij wel. ik heb altijd een dubbele eispong en er zit een aantal dagen tussen. inmiddels ook moeder van een 2 eige tweeling raar he want op de groei echo schilde de uitgerekende datum dus ook 3 dagen. dus het kan wel

hihi moest erg lachen, ik ben bang dat ik het er gisteren ook weer net zo hard heb uitgehoest!

Terug
Bovenaan