Nog steeds wat gelig

Hai

Mijn dochter is nog steeds wat gelig en is morgen
drie weken oud, ga morgen toch ff langs de huisarts om te vragen hoe en wat.
Ik houd er veel bij het dag licht en zet er altijd bij het raam maar ik zie geen
vermindering. maak me beeetje zorgen.

Ze drinkt wel goed elke 4 a 5 uurtjes en s nachts langer
als ik om 23.30  voeding geef komt ze om 7 of 8 uur in de morgen weer.
dus ze slaapt al lekker door. al vanaf dag 1 maak er niet wakker, of moet ik dat wel doen?

nou voor de rest is het een wereldkind die je bijna niet hoord echt geweldig
met nog 2 andere kinderen die de aandacht nodig hebben.

Geef je borstvoeding of flesvoeding? Toen de mw van het consultatiebureau hier was deze week ivm de oortest vertelde ze mij dat bv kindjes langer geel kunnen zien en ik me daar dan ook geen zorgen over hoefde te maken. Casper was toen precies 2 weken. Ze heeft het ook uitgelegd waarom, maar omdat Casper bijna niet geel is heb ik eerlijk gezegd niet zo opgelet...

Enneh, heerlijk zo'n langslapertje! Als jouw uk het goed doet (dus groeit..), geen honger heeft en allert is als ze wakker is zou ik haar lekker laten slapen. Heeft de kraamzorg er niets van gezegd? Wij moesten als het nodig bleek te zijn onze kerel na 5u wakker maken de eerste dagen... Dit was in de periode dat de bv op  gang moest komen, we wilden zeker weten dat ie wel allert was en niet te weinig voeding/vocht kreeg, bij onze nachtbraker blijkt dat echter niet nodig, die komt zelf wel... Nu zou ik 'm gewoon laten slapen als ik de kans kreeg...

Terug
Bovenaan