Nog steeds wennen aan dat ventieltje

Op de een of andere manier heeft meneer hier me steeds te pakken met zijn ventieltje. Vandaag maar liefst 2 keer. Na zijn badje leg ik speciaal al een luier over zijn piemeltje maar zodra ik deze weghaal om de pamper om te doen plast hij alles nat. Ook met de pampers verwisselen gebeurt het me regelmatig en wat ik ook doe, hij vindt iedere keer toch een gaatje om het voor elkaar te krijgen. Hahhahha. Voorlopig zijn het nog luiers en waskussenhoezen maar ik vrees voor de muren en vloerbedekking. Ben ik zo onhandig of hebben jullie dit ook weleens?

Haha wat een mooie omschrijving zijn ventieltje! Ik vind hem erg leuk. Maar ook hier gebeurt t hoor. Gelukkig niet zo vaak. Wel meestal als hij ney gewassen is of in bad is geweest. Kleine boefjes zijn t hè! Hihi. Volgens mij kan je er niet zoveel
Aan doen behalve snel weer een pamper om t kontje doen.

Liefs Tamara

Tot nu toe valt het hier wel mee met de plasongelukjes. Laatst had Tim wel de verpleegkundige op het cb natgespoten, ha ha! En in de kraamweek was het gezicht van zijn grote broer een keer aan de beurt.

In ieder geval zoveel mogelijk proberen zijn plassertje naar beneden te houden als 'ie bloot ligt, dat beperkt de schade als hij toch gaat plassen!

Gr Ingrid

haha hier ben ik zelf bij de cb natgesplast door hem en regelmatig gebeuren er ongelukjes. mijn boefje presteert het om steeds te poepen als hij in zijn handdoekje ligt, hij poept zodra hij uit bad wordt gehaald.

Het valt hier nog mee..... Connnor lijkt het allemaal te bewaren voor zijn papa als die zijn luier eens doet haha!
In de kraamweek heeft ie zichzelf in zijn mond en neus geplast, best kunstig op zich :-D

Liefz Esz

Bij het verwisselen leg ik een zo'n nat doekje waar je zn billetjes mee schoonmaakt op zijn plassertje, als hij dan plast loopt het in het doekje of langs zn beentjes maar dan blijven in ieder geval zijn en mijn kleren droog ;-)

Tja, hihi nog eventjes dan hebben ze dat ventieltje zelf ontdekt en staan ze overal tegen aan te plassen ;-)

Liefs Marina

haha, bij mijn jongens is me dat nooit gebeurd, nu bij ons meisje met regelmaat!!
Ik hield de piemeltjes altijd met mn pink naar beneden bij het verschonen, mijn man vergeet/vergat dat altijd en is dus regelmatig nat geworden,,haha

Haha wat een grappige benaming...........
Hier kan meneertje er ook wat van hoor maar ik doe net als marine zo'n billendoekje erop.
Maarja zo af en toe tja.........krijg ik zomaar een verrassing hihi

Terug
Bovenaan