nog steeds zere borsten

A

Anoniem

Guest
hou meiden

ik zit met een dilema. ik ben al wat langer bezig en heb ook een kijkoperatie gehad 1 sept. 1 week daarvoor aan de pil geweest om een eisprong uit te stellen. daarna gewoon netjes ongi geworden op vrij 4 sept. ik was dinsdags van mijn ongi af en zou pas afgelopen maandag een eisprong krijgen.
ik heb nu vanaf vorige week donderdag ( dus 2 dagen na ongi) zere borsten. ik dacht nou dan zal ik een vroegere eisprong hebben maar nu doen mijn borsten nog steeds zeer en ik moet nog 1.5 week voordat ik ongi moet worden.

herkent iemand dit?
groetjes kim

tja.... ik had zere borsten vanaf het moment van de eisprong en bleek uiteindelijk zwanger te zijn.... dus.... ik hoop het zelfde voor jou!

xxx

hoi bloempje

nou dat hoop ik ook te zijn maar ik hou een slag om de arm omdat ik natuurlijk het een en ander heb meegemaakt zoals de operatie en een week aan de pil dus nog even wachten tot 27 sept of ik ongi ga worden.

welke symptomen had je nog meer en teste je snel positief?

groetjes kim

Mijn zere borsten wezen ook op een zwangerschap, terwijl iedereen die ik sprak zei dat het ook makkelijk zou kunnen komen door de komende ongesteldheid..

Ik heb wel 2x vroeg getest (op de dag en 3 dagen erna) en kreeg beide keren negatief.. Toen ik na een paar weken nog niet ongesteld was geworden en weer pijn aan mn borsten kreeg heb ik nogmaals getest en die was positief..

Terug
Bovenaan