nog steeds zere buik

Hoi hoi,
Hoe gaat het met jullie droppies? Hier gaat het super, al zit ze nu wel even helemaal onder de pukkeltjes.

Vraagje: ben ik de enige die nog steeds met een zere buik rondloopt? Tijdens de zwangerschap heb ik daarover ook al eens geklaagd op het forum. Ik had gehoopt dat het na de bevalling snel over zou zijn, maar kennelijk hebben mijn buikspieren een flinke tik gehad. Ben nu 4 1/2 week verder en ze doen nog steeds zeer (het wordt geloof ik wel een klein beetje beter nu...)
Begin het ondertussen wel echt vervelend te vinden, voel het constant!!
Vraag me af of ik eens advies moet gaan inwinnen bij vk of dokter...of gewoon geduld hebben.

Groetjes!

Compleet geen last van mn buik gelukkig, Telefonisch consult met huisarts of verloskundige kan geen kwaad lijkt me... Als ze het nodig vinden kun je altijd nog heen gaan.
Misschien is er in jouw geval een verklaring voor. Hoop dat het snel beter word.

Sterkte!

Ik heb gen last van mn buikspieren, maar wel af en toe nog van mn onderbuik en ingewanden. Voor mij is het nu 3 weken na de bevalling. Ik heb wel al een stuk minder last dan in het begin.
Misschien kun je idd met de huisarts bellen? Of de fysio? Misschien helpen wat extra oefeningen voor je buikspieren wel.
Succes er mee!

Terug
Bovenaan