nog steeds zo beroerd van hormonen.....heb ik weer!

He meiden,

Afgelopen woensdag had ik dus de eerste inseminatie zoals jullie weten.

Vanaf vorige week zaterdag voelde ik me al niet zo jofel. En dit werd alleen maar erger en erger.

Nu zijn ze dus al weer een aantal dagen verder en ik voel me nog steeds zo hondsberoerd.

De buikpijn en hoofdpijn is weg maar..........pijn in mijn maag en rug blijft. Ook heb ik dus al een week niet of nauwlijks iets gegeten. Gisteren ging het opzich aardig ... toen dacht ik: we eten maar soep met broodjes dat is nog wel binnen te houden..........niet dus!!

Na nog geen 3 minuten lag alles er weer uit. Later die avond na mijn fruithapje ging het alweer mis, en ben weer hartstikke beroerd geweest.

Zal dit echt door de hormonen komen?
Ik heb het nu al een paar keer gemeld bij de Gynaecoloog (dat ik me zo beroerd voel) maar die schonken er verder geen aandacht aan. Het zijn klachten van overstimulatie zeiden zij. Maar dat is niet het geval...........

Ja maar wat moet ik daar dan mee?

Ben ik echt de enige die er zo beroerd van is?

Nou mag maar hopen dat het lukt want om dit nog 5 keer te moeten meemaken..............daar moet ik even niet aan denken.

Als ik me maar weer helemaal fief voel voor onze vakantie (14 juni)
We gaan twee weken naar Turkije ............mag hopen dat ik die klachten dan niet alsnog heb!

Zucht.............

Ben dus ook niet zo vaak online geweest, jullie weten nu waarom!

Groetjes,

Cynthia

Hallo Lieverd,

Ik heb t echt met je te doen. Ik moet zeggen dat ik ook van de spuiten ook wel enorm misselijk ben, en nu nog steeds......

Me vriendje zegt elke keer: die hormonen laten je lichaam nu een keer echt werken. En daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in.

Lekker joh naar Turkije!! Oh ik ben jaloers op je......we willen in september gaan eigenlijk, maar dat is nu allemaal een beetje afhankelijk van hoe t nu allemaal gaat lopen.

Wanneer is je NOD??

Kus Flower

Hi Cynthia,

wat vervelend joh...
K moet zeggen dat k mijn eitjes ook voel knikkeren in mijn lichaam..ben misselijk, opgeblazen gevoel etc..Mijn gyn vertelde dat dit na de Pregnyl prik ook wel kan verergeren..zolang je maar geen koorts krijgt..
Ik wens je veel succes...Ik volg je as maandag, dan gaat bij mij de 1 e IUI plaatsvinden..

Heee lieve Cynt,

Zat net te denken om voor jou hier een berichtje achter te laten, hoe het nu met je gaat of is. Wat balen dat je je nog steeds zo ziek voelt maar het is ook niet niks al die hormonen die je elke dag moest spuiten, hormonen spuiten doet ook echt wat met je lichaam. Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, denk ook veel aan je duim me suf voor je. Wanneer is je nod zeker over ander halve week, in ieder geval heb je een lekker vooruitzicht lekker met je mannetje naar de zon, hoop dat jullie met z'n drietjes gaan of misschien wel met z'n viertjes.

Heel veel beterschap, doe rustig aan probeer anders wat droge crackers te eten daar zou je toch wel van denken dat je dat binnen houdt.

Heel veel knuffels van mij

Hoi Cynthia, wat vreselijk dat je je zo naar voelt.
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb bij de IUI. (of is dat de reden dat het bij nooit gelukt is?). Ik hoop eigenlijk voor jou dat dit een uitzondering is want om dit iedere keer te hebben lijkt me een verschrikking. Nou hou vol.....
groetjes Sherene

Hee moppie!

Weet je zeker dat je IUI niet is samengevallen met een fikse griep?? Zou ook kunnen helemaal omdat er geen overstimulatie is toch!? Ik hoop dat je snel een beetje opknapt! Het is voor een heeeel goed doel moet je maar denken als je weer boven de pot hangt en er komt een dag dat je erom kunt lachen al is dat nu moeilijk voor te stellen!

lfs inge

Terug
Bovenaan