nog steeds zo misselijk

Hoi iedereen,

Even klagen hoor, vandaag niet zo'n goeie dag geloof ik, beetje last van de hormonen.
Ben nog steeds erg blij met onze kleine uk in m'n buik, maar de misselijkheid ben ik nu toch echt wel zat. Als het nu alleen 's ochtends was, zou het te doen zijn, maar het is gewoon 24 uur per dag. Ben ondertussen ook 10 kg afgevallen (gelukkig kan ik het hebben). Maar lijkt me heerlijk om weer te kunnen werken zonder om de 10 minuten naar de wc te moeten rennen. Vooral ook omdat ik in de zorg werk, en mijn cliënten zich nu toch echt afvragen waarom ik zo vaak naar het toilet ga.
Als het hetzelfde is als bij m'n 1e zwangerschap heb ik nog zo'n 2 1/2 week te gaan.

Zo dat lucht even op, ga me weer voorbereiden op m'n late dienst van vanavond.

groetjes

Hey Miertje,

heel veel sterkte ermee, ik ben ook 24 uur misselijk, alleen kan ik dus niet spugen....dus zit ik steeds te boeren. Op mijn werk zijn ze inmiddels op de hoogte en hebben ze gelukkig alle begrip. Zelfs toen ik van de week me ziek melde omdat ik ook nog eens barstende koppijn had!

ik hoop zo dat het na de 12 weken voorbij is!
Ik zal aan je denken okay, ben blij dat ik niet de enige ben.

Groetjes
Angel (7wk4dg)

Hey Miertje,

heel veel sterkte ermee, ik ben ook 24 uur misselijk, alleen kan ik dus niet spugen....dus zit ik steeds te boeren. Op mijn werk zijn ze inmiddels op de hoogte en hebben ze gelukkig alle begrip. Zelfs toen ik van de week me ziek melde omdat ik ook nog eens barstende koppijn had!

ik hoop zo dat het na de 12 weken voorbij is!
Ik zal aan je denken okay, ben blij dat ik niet de enige ben.

Groetjes
Angel (7wk4dg)

hey miertje,
ik ben nu eigenlijk alleen s ochtends misselijk en geef dan ook over voordat ik heb gegeten. maar de vorige zwangerschap was ik ook 24 uur per dag misselijk en moest overgeven. ook ik werk in de zorg en heb nu vooral dat ik moet kokhalzen van vieze geurtjes zeg maar. dan probeer ik maar snel mn hoofd om te draaien omdat ik het ook voor de client genant vind dat ik loop te kokhalzen..
veel sterkte en ik hoop voor jouw dat het met 12 weken over is (wat bij mij vorige keer het geval was).

groetjes, Christien

Terug
Bovenaan