nog steeds zo moe

Ik ben nu ruim 16 weken zwanger en blijf nog steeds zo moe. De huisarts zei dat het vanaf 16 weken beter zou gaan, dus ik wacht af. Want dit is niet leuk, ik heb vakantie, maar kan niet een dagje weg ofzo. Want in de middag "stort" ik in. Klinkt dramatisch, maar zo voelt het. Ik krijg een zwaar hoofd en kom tot niets meer. Een paar uur op bed helpt, maar dan voel ik me nog niet fit. Ik heb ook veel hoofdpijn. Ik moet morgen naar de verloskundige, dus ook nog maar eens vragen.
Maar misschien hebben jullie er ervaring mee of tips. Ik gebruik al multivitamine.
Bedankt en groetjes, Petra
 
Hey!

Ik heb geen goed nieuws...bij mijn 1ste 2 zwangerschappen had ik die vermoeidheid tot aan de bevalling...als je ijzer goed is komt het door de hormonen en dus kun je er niks aan doen. Ik baalde erook van hoor! Vooral toen het na 16 weken niet over was...
Gewoon aan toe geven werkt het beste.
Heb deze zwangerschap gelukkig nog geen last!
Groetjes
 
Ik was ook lang moe, maar v.a. ongeveer 16-20 weken werd het bij mij wel beter. Maar je kunt je hele zwangerschap door wel wat extra slaap gebruiken hoor! Dus geef er op zijn tijd lekker aan toe, en idd. bespreek het met je VK!
 
Hoi Petra,

Nog meer slecht nieuws, ik ben nu 22 wkn zwanger en ook nogsteeds errug moe! Heb me er maar op ingesteld dat het niet meer over gaat en doe dus iedere middag een slapie!

Succes!
 
Ik ben nu 12 weken. Ik ben ook vaak moe.
Maar ik ben zo ziek geweest de afgelopen 5 weken dat dit niet zo erg is.
Ik ging van de misselijkheid de hoofdpijn fase is.
Ben sinds deze week weer aan het werken.

Als het kan gewoon lekker een dutje doen in de middag.

 
Ik ben nu 28w zwanger,
En ik ben kapot, het lijkt wel of ik elke keer de marathon heb gelopen, boodschappen halen? wat een drama:S ben zelfs moe van het moe zijn :p
Wil het liefst de hele dag lekker in me bedje liggen,
Heb ook echt soms van die dagen van pfff het is me allemaal te veel.
Maarja doorzetten, je kan niet anders.
 
HOi Petra,
Veel succes bij mij ging het vanaf 17 weken beter. Dat kan echt van een op andere dag.
Zwangerschap zit vol verrassingen - blijf maar denken waarvoor je het doet. Voor iedereen is het anders. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Je hebt misschien nu een vervelende vermoeiende vakantie maar volgens jaar kan je met je kleine op vakantie.
Rust maar lekker uit en probeer wel te bewegen als je kan.
 
Terug
Bovenaan