Nog steeds zo moe

Ik ben nu 14 weken zwanger en ben nog steeds erg moe. Daarnaast ook nog steeds veel last van mijn buik. Een soort buikpijn. Hebben nog meer dames hier last van? Graag hoor ik van jullie.

Liefs Jojanneke

hoi jojanneke,
ik heb er geen last meer van sinds een week ik ben nu vandaag 15 weken , dus misschien is het dan bij jou ook over ze zeggen dat het kan duren tot je 17 de week . Ik hoop dat het voor jou ook je laatste week is en dat je dan niet meer zo moe bent , en geen buikpijn heb .
liefs evelien

Ik ben 15 wkn en ook nog steeds erg moe. Ik denk ook dat dit blijft gedurende de hele zwangerschap.
Ik moet gewoon rustig aan doen en mijn lichaam de tijd en energie geven om een baby te laten groeien. Met dat idee lukt het ook heel goed om veel te rusten. Is je buikpijn niet een soort bandenpijn? Dat komt namelijk veel voor! Ik heb het ook en het voelt bij mij als een soort steken in mijn buik..
Liefs Chantal

ik ben nu 15 weken maar heb ook nog erg last van vermoeidheid, zere borsten en ernstige stemmingswisselingen. ik heb een zoontje van bijna 2 die de laatste tijd de nacht niet in 1 keer door slaapt, die was vannacht wakker van half 2 tot 6 vanochtend dus heb werkelijk een rothumeur. dan moet ik ook nog eens verplicht thuis zitten vandaag want er word een nieuwe koelkast besteld en zit te wachten op m'n uggs die ik via internet heb besteld. buikpijn heb ik soms ook weleens, maar das bandenpijn en gaat wel over. beetje geklaag allemaal maar tis nie altijd rozengeur en maneschijn! neem je rust als de gelegenheid er is!

Hoi hoi, ik ben nu15 weken.. En sinds twee weken weer vol energie! Kan eindelijk weer sporten savonds.. Eerder lag ik dan allang te pitten..

Over de buik/banden pijn kan ik wel mee praten.. Gaat vanzelf weer over zeggen ze.. Laten we het hopen...

Liefss inge

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik wacht maar gewoon af en hoop dat het snel over is. Rust nemen doe ik wel en veel want ik werk maar twee middagen in de week dus tijd genoeg om rust te nemen.

Liefs Jojanneke

Ook heb ben nog steeds erg moe! Het is wel ietsje makkelijker geworden omdat de misselijkheid weg is maar inderdaad de moeiheid en de gevoelige borsten zijn niet weg.

Gr Andrea

Terug
Bovenaan