Nog steeds zo moe

TWD

New member
Heey meiden...

Pff ben nog steeds zo moe...vorige week ging het redelijk goed...het weekend werd al iets minder moest tussen 6en8 ff slapen...
Nu ben ik zaterdag naar een feest geweest en rond 2 uur thuis, zondagmiddag weer naar centen geweest en beetje op terras gezeten. Daarna nog aan de bbq...
Maar moet ik daar nou echt 2 dagen van bijkomen? Zo inspannend was het ook weer niet...
Moest er gister op tijd uit...kwam iemand van kraamzorg langs en daarna door naar de kno.
Gistermiddag lang geslapen tegen half 11 op bed weer vrij snel in slaap gevallen tot vanmorgen 11 uur toen eruit. Douchen, eten, afwassen, wassen en kapot...hele middag en nu ook op de bank gelegen tussendoor was opgehangen en eten gemaakt...
En nog steeds moe...
Als ik wakker wordt s'ochyends ben ik nog kapot...
Morgen toch maar even ha & vk bellen denk ik...
 
Pffff, dat is inderdaad flink balen.
Ik ben ook nog steeds erg moe, zeker als we teveel hebben gedaan of weer een paar uur in het ziekenhuis hebben gezeten.
Sterkte meis.

Liefs Mariska
 
Ik merk ook wel dat niet alles meer zo vanzelf sprekend is. Soms als onze dochter 's middags een dutje doet kruip ik ook even op bed en voor ik het weet slaap ik. Vanavond de kleine naar bed gebracht en ging beneden zitten en viel weer in slaap. Ik heb ook weinig puf moet ik zeggen.

Nu geef ik de zwangerschap niet helemaal de schuld want met het warme weer heb ik echt nergens zin in ;-)
 
Vervelend he. Ik ben ook weer heel erg moe! Ging best goed tot week 20 ofzo.. nu merk ik echt weer dat ik soms een stap terug moet doen. Plan ook niet elke avond meer wat.. en probeer wat meer rust te nemen. Het schijnt ook echt dat je er een rustiger kindje van krijgt...
En het warme/benauwde weer helpt natuurlijk niet mee helaas..
 
Terug
Bovenaan