Nog steeds zo onzeker...

Daar ben ik weer met mijn onzekere verhaaltjes.Ik heb een keer een miskraam gehad en ik heb al een blakend gezonde zoon. Nu ben ik weer zwanger bij de dokter een test gedaan en deze was positief. Ik ben nu als het goed is 6 weken zwanger. Mijn probleem is dat ik me gewoon nog zo voel als altijd. Misschien is het geen probleem, maar je wilt altijd een bevestiging, maar helaas ik voel niks. Zijn er mensen die mij gerust kunnen stellen.
 
Ha Rietje,

Ik ben nu 33 weken maar met 6 weken kreeg ook ik van mijn huisarts te horen dat ik zwanger ben... bij mij heeft het toch wel een maand of 3 geduurd voordat ik zelf ook echt doorhad dat het waar was... Ik ben ook niet ziek geweest alleen een beetje misselijk.
Ik begrijp je helemaal maar je moet wel even denken dat elke zwangerschap anders is, dus ook die van jou...
In ieder geval gefeliciteerd, geniet ervan en veel succes... Wendy
 
Geen zorgen maken! Ik had het bij de vorige zwangerschap ook niet. Ik voelde me alles behalve zwanger (nu precies het tegenovergestelde) maar alles is goed gegaan. Gefeliciteerd en geniet ervan!
 
Hoi,

ik had bij de 1e ook niets, pas toen ze van moeders voor moeders kwamen om mijn urine te testen was ik pas zeker, maar met de echo was ik helemaal over. Nu bij de 2e heb ik al last van zuur (6 wkn) dus is een beetje een bevestiging maar moeders voor moeders komt volgende week en dan ben ik pas overgehaald. Dus doe of nog een test of afwachten, want je gaat het echt wel merken hoor...
 
je hoeft je eigen geen zorgen te maken hoor ik had nooit geen last bij mijn zwangerschappen niet misselijk geen pijnelijke borsten helemaal niks zelfs de testen waren negatief altijd een echo gehad om te kijken of ik zwanger was en ja hoor dat was zo ,duz zo zie je maar weer dat het niet hoeft om die verschijnselen te hebben geniet er maar van
 
Terug
Bovenaan