Nog steeds zoooo vrselijk moe

Hoi meiden,

Nou de titel zegt het al, ik ben nog steeds zoooo vreselijk moe!!!!
Het lijkt wel of het de laatste paar dagen alleen maar erger wordt.
Als ik 's morgens al opsta uit bed, ben ik echt nog zo vreselijk moe. Tussen de middag, wanneer me zoontje slaapt, slaap ik ook een uurtje, want anders red ik het 's avonds echt niet en dat vind ik ook niet zo gezellig voor me man. En ga 's avonds ook optijd naar bed. Bij de vorige zwangerschap ben ik de hele zwangerschap erg moe gebleven. Het advies van de vk was toen rust nemen en vitamines nemen. Dat doe ik nu al beiden.
Hopelijk wordt het over een paar weekjes beter.
Nog meer meiden die zo vreselijk moe nog zijn???

Liefs marielle 11 weken+4

Hey Marielle,

ja ik ben ook nog steeds erg moe, ben nu bijna 13 weken en hoop dat het wat minder gaat worden.
Ik heb net als jij ook al een kleine rond lopen en ga ook maar gelijk met hem slapen 's middags, anders red ik het ook niet hoor,..

Groetjes van Rina

ja hier ook zo verschikkelijk moe. Al komt het bij mij vanwege dat ik dus niet meer kan slapen. Slaap nu al 2 maanden max 2 tot 3 uurtjes. Probeer verder zo vaak mogelijk mijn rust te nemen maar echt lukken doet dat niet.
Hoop dat we allemaal snel wat veranderingen krijgen en alles weer wat beterder gaat.

Groetjes Pauline

heej marielle

hier ook nog iemand die steeds moeier wordt en ik ben zon muts die er niet aan wilt toegeven pfff

vand e week lag ik er om 21 uur in en 21.05 uur sliep ik....

toch ga ik er maar es aan toegeven xander moet vanaf maandag weer naar school dus komt goed

Ik ben ook constant moe en als ik niet genoeg slaap wordt ik nog veel misselijker. Ben nu 11 + 4. Iedereen om me heen blijft maar zeggen dat het nu snel minder moet gaan worden....

Ik ben ook moe moe moe moe.
Ene dag iets erger dan de ander.

Had dinsdag het gevoel dat ik mezelf echt moest zeggen. linkervoet naar voren, rechtervoet naar voren.

Ga zo dadelijk met een vriendin even de stad in, waarom ik ooit ja heb gezegd weet ik nu al niet meer. Alleen het idee maakt me al moe.

Tot deze week was ik ook extreem moe. Maar nu (13 weken) voel ik me niet meer iedere dag moe. 's Avonds nog wel het meest, maar overdag wordt nu telkens iets beter. Ik lig wat minder voor pampes op de bank. Ook wel weer iets gezelliger voor mijn dochter ;)

Terug
Bovenaan