nog steeds zwakjes

Hallo, ik ben nu 14 wk zwanger maar voel me nog niet super. Ben nog steeds telkens duizelig en zoooooooo moe en nu ben ik ineens er ook misselijk bij....vooral als ik in de auto heb gezeten. Hoeft gelukkig niet over te geven maar prettig is t ook zeker niet.
Moet vrijdag weer naar de gynaecoloog gelukkig....begin zo onzeker te worden de laatste dagen. Ben bang dat t niet meer goed is....hoe ik bij die gedachte kom weet ik niet maar t komt steeds terug. Toen ik zwanger was van mn dochter was ik lang niet zo onzeker....toen kreeg ik ook pas mn 1e echo met 13 wk en toch voelde t allemaal goed...geen nare gedachten.
Hoe gaat t met jullie allemaal?

Groetjes Pamela

Hoi pamela,

Ik weet precies wat je bedoeld!!!!
Ik ben ook nog steeds misselijk en erg moe. Er zit nog helemaal geen verbetering erin. Ben ook bijna 14 weken zwanger en soms ook een beetje onzeker. Heel soms met vlagen. Terwijl ik bij de 1e lang niet zo zenuwachtig was.
Pffff ik hoop echt dat er straks betere tijden aanbreken voor ons allemaal.

Liefs marielle

hey je bent zeker niet de enige,ik kamp ook met negatieve gedachten,en ben ook misselijk en moe!Ik ben pas sinds een paar weken misselijk,moe was ik de hele tijd al!
Ik had dat met de eerste ook niet toen voelde ik me heel anders,veel relaxter dan nu maar ja iedere zwangerschap is anders.
Uiteindelijk komt het allemaal wel goed voor ons,ik wens je veel sterkte!

16wk en 3d

Hey!

hier ook vreselijk moe nog steeds. En sinds afgelopen week erg veel misselijk, dat ben ik de eerste weken niet geweest. Maar vrees dat ik ook niet goed genoeg mijn rust neem en misschien dat het ook daar van komt.
Ik hoop dat de afspraak bij de gyn van vrijdag je een beetje gerust zal stellen.

Liefs,

Marye 14 w 3 d

Terug
Bovenaan