Nog steeds...

Hoi,

Eigenlijk hoor ik hier allang niet meer. 2 keer een mk gehad, maar inmiddels ook 2 prachtige kinderen. En toch ook een beetje wel. Want deze week (4 jaar geleden) zou ik uitgerekend zijn van onze eerste. Helaas ging het toen mis, en kreeg ik met 10 weken een curetage. Nu zullen jullie wel denken: na al die jaren, en 2 kinderen nog denken aan die eerste uitgerekende datum? Ja. En al helemaal omdat mijn vriendin toendertijd rond mijn uitgerekende datum (ruim 3 weken te vroeg) bevallen is van haar dochter. Ik word er dus ieder jaar nog mee geconfronteerd. En ieder jaar denk ik dus minstens een paar dagen aan dat eerste kindje dat niet mocht komen.
Van mijn 2E mk was ik half november vorig jaar uitgeteld. Daar heb ik minder moeite mee gehad. Raar hé?

Gelukkig heb ik 2 prachtige kinderen gekregen. Een jongen van nu bijna 4 (maart 2003) en afgelopen mei hebben we ook een dochter gekregen. Dolgelukkig zijn we met ze.  En toch denk ik ook nog aan die kindjes die niet mochten komen...

Groetjes, Cathy

Hoi Cathy,
ik vind dit niet heel gek hoor.
Die andere twee keer dat je zwanger was, wilde je het ook graag, en waren ze ook heel welkom..
Je vergeet die dag/datum nooit meer..maar het slijt vast wel.
Ik heb op 28-08 dit jaar een mk gehad, en mijn buurvrouw was ook exact tegelijk zwanger.. Ze is 13 april uitgerekend..
Moeilijk dus, ik zie haar dagelijks..
Wij zijn vreselijk blij dat we nu ook alweer 10 weken zwanger zijn, en hopelijk alles goed gaat. de eerste echo zag er prima uit.
Dus in april zijn we al weer rond de 27 weken..
We hebben ook al een dochter van 7., en een zoon van bijna 4.
Maar ik zal ws ook nooit vergeten dat het ooit niet goed ging..
Geniet van het nu, en koester je verleden..ja toch!!
succes verder, groet R

Ik heb dat ook. Ik heb nu 3 miskramen gehad en de uitgerekende data staan in mijn geheugen gegrift.

de 1e datum 3 januari is tot nu toe het moeilijkst. Het kindje zou nu 2 jaar moeten worden. De 2e datum is iets minder beladen, misschien omdat ik toen voor de 3e keer zwanger was en het toen  wel goed ging. Ik heb er wel bij stilgestaan op 20 mei, maar was vooral blij met het kindje in mijn buik.
Ik hoop van harte dat ik volgend jaar in april ook alweer zwanger mag zijn. Anders wordt het een zware tijd.

Ja Cat, ik weet het nog goed jouw 2e miskraam, ik schreef toen ook op het nov05 forum.
Ik denk dat deze frummels altijd wel een plekje in ons hart zullen hebben.

Nina

Ik heb dat niet zo bij mijn eerste twee miskramen, wel bij de derde keer dat het misging. Ik heb toen ook echt een kindje in handen gehad.

Tuurlijk denk ik er wel eens aan, maar dan is er een andere aanleiding dan de uitgerekende datum of de periode van miskraam.

Bij de derde miskraam heb ik er dit jaar wel aangedacht. Ik was net bevallen van onze knul en ik besefte maar al te goed dat als dat andere kindje gewoon geboren was, dat ik dan onze knul niet had gehad.

Meiden heel veel sterkte en voor de zwangeren, geniet er van.

Miep

Terug
Bovenaan