Nog steest verot voelen naar een week ustrogestan!

Heey meiden!!

Ik voel me nog steest zooo verrot! Misselijk, en soms moet ik bijna spugen! me buik voelt niet lekker! Heel apart! Last van me borsten, pijn in me borsten, voel me behoorlijk rot... En volgende week zondag moet ik testen! Maar eigenlijk wil ik het nu gewoon weten...wat er in me lichaam omgaat! Word er gek van!! Ik wil het nu gewoon weten..maarja..ze zeggen dat het geen zin heeft om nu te testen! Hebben jullie dit ook zo meegemaakt? Dit is nu de 3de keer dat ik ustorgestan gebruik...en de eerste keer voel ik me niet zo...had ik wel een paar dagen dat ik misselijk was..en de tweede keer had ik nergens geen last van...en nu ik word hele gek der van!...
6 iui gestimuleerd....

Xxxxx brenie

Ik zou nog even wachten en zo de raad van de arts opvolgen. Ben hier ook eigenwijs geweest en heb te vroeg getest in de rustmaand. Lichtpositief, maar nu gewoon ongi... Geloof mij, je voelt je dan 100 keer slechter!
Hoe moeilijk het ook is, ik zou nog wachten met testen tot de datum die je arts je geeft verteld.

Succes!

Liefs Daisy

He, getsie... Wat vervelend. Ik heb nu voor 't eerst die bolletjes en nergens last van. Weet dus ook niet wat 't is bij jou..... Zou idd nog even wachten met testen, hoe moeilijk dat ook is. Sterkte en succes!!

Liefs Anna

heeey meiden,

Dan zal ik maar moeten wachten... het is niet anders en anders bel ik morge ochtend ffies het zh op om te vragen van hoe of wat...maar denk eigenlijk dat hun het zelfde zeggen..dus tja..dat heeft dan ook eigenlijk geen zin... dan maar wachten tot zondag!!! ik merk nu ook dat ik ene moment in huilen kan uitbarsten, heel boos zijn of vrolijk..en down....en dat is dus al ook al zo...

dan gaan ik me maar verheugen op woensdag 4 april....zijn wij 8 jaar bij mekaar.!!!!! niet dat we iets bijzonders gaan doen...maar toch leuk..!!! :D

thanxxxx meiden...

XXXX

Terug
Bovenaan