Nog te verbergen?

Vandaag in de volle koffiekamer op mijn werk, riepen twee vrouwelijke collega's me toe. Of ik zwanger was? Nou, volgens mij kreeg ik een kop als een rode biet en  heb ik iets gemompeld in de zin van: "nee joh, dit jasje maakt me een beetje dik."Eigenlijk best een genante vraag om zomaar door de koffiekamer te roepen toch? Stel nou dat ik niet zwanger was geweest, dan kan zo'n vraag behoorlijk kwetsend overkomen lijkt mij.  
Nu is het zo dat mijn buik al behoorlijk begint uit te puilen, het is mijn tweede zwangerschap. Ik wilde netjes wachten tot 12 weken met het vertellen van het grote nieuws maar misschien ga ik het volgende week maar vertellen, dan ben ik 10 weken. Ik ben benieuwd of jullie iets soortgelijks hebben meegemaakt.

Hoi Annemama

Ik ben ook bijna 10 week en kan het haast ook niet meer verbergen.
Vandaag de echo gehad en alles is goed, dus hebben mijn man ik besloten om het te vertellen.
De man die de echo had gemaakt zei dat je bij een echo van 9 week of meer had gezien dat alles goed was dan  is er nog maar 1% kans dat het misgaat.
Nou daar gaan we dus niet vanuit, dus vertellen maar hahaha...

Liefs Mama2006

hoi annemamma,

Ik ben ook net 7 weken  in verwachting van de tweede en mijn buik begint ook al aardig te groeien, ik werk in een parfumerie en weet soms echt niet wat ik aan moet trekken heel veel zit al te strak.

met ruim acht weken   heb ik de eerste echo, en dan ga ik het op mijn werk al vertellen want anders val ik echt door de mand, nu kan ik nog zeggen dat ik iets ben gegroeid maar ik ben anders bang dat klanten al dingen gaan vragen.

Ook zit ik op mijn werk stiekem tussendoortjes te eten, want ieder uur moet ik iets eten anders wordt ik flauw en misselijk.

Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook dus als collega's een beetje opletten en in combinatie met mijn dikker wordende buik val ik echt door de mand.

Ik let nu wel heel erg op gezonde voeding want anders ben ik bang dat ik weer 30 kilo groei net als de vorige keer.

succes

groetjes mamma van tessa

ik ben ook zwanger van de 2e, maar echt veel verandering zie ik niet. Mijn buik is nooit helemaal plat geweest hoor na Fleur. Die van jullie wel?
ik ben zelfs ook 2 kg afgevallen, komt denk ik door de misselijkheid, ik eet daardoor toch minder.
en ik heb me zelf voorgenomen om niet te snoepen, tot nu toe gaat dat goed, maar ja ik weet het nog maar 2 weken dus het valt nog te zien of ik het de rest vd tijd ga volhouden...

x Petra

ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en ook ik kan het niet meer verbergen
begon met een gewicht van 54 kilo en zat vanmorgen al op 58 kilo
en me buik is erg rond aan het worden wij hebben het ondertussen ook maar gewoon verteld aan mensen want ze zien het toch wel
vindt het trouwens wel erg snel gaan
bij mijn dochter zat ik bij 6 maanden nog in maatje 38
en de buik die ik nu heb had ik bij haar pas op het einde ( woog op het einde van haar 60)

Ik schijn het uit te stralen, want het is me al meerdere keren gevraagd. Mijn gewone broeken krijg ik niet meer dicht, maar het is dan ook al mijn vierde zwangerschap. Het gaat toch beduidend sneller dan de andere keren.

Ook hier kunnen de broeken amper meer dicht........het zit zo lastig en het drukt op mijn buik waardoor ik ontzettend misselijk wordt.
Ondanks dat ik nu al 4 kilo kwijt ben toch maar de positie broeken aan!
Daardoor is er al meer te zien natuurlijk en het gaat nu ook sneller als de andere keren maar dit is ook voor mij de 4e zwangerschap.

gr. Blije Mama

Terug
Bovenaan