Vandaag in de volle koffiekamer op mijn werk, riepen twee vrouwelijke collega's me toe. Of ik zwanger was? Nou, volgens mij kreeg ik een kop als een rode biet en heb ik iets gemompeld in de zin van: "nee joh, dit jasje maakt me een beetje dik."Eigenlijk best een genante vraag om zomaar door de koffiekamer te roepen toch? Stel nou dat ik niet zwanger was geweest, dan kan zo'n vraag behoorlijk kwetsend overkomen lijkt mij.
Nu is het zo dat mijn buik al behoorlijk begint uit te puilen, het is mijn tweede zwangerschap. Ik wilde netjes wachten tot 12 weken met het vertellen van het grote nieuws maar misschien ga ik het volgende week maar vertellen, dan ben ik 10 weken. Ik ben benieuwd of jullie iets soortgelijks hebben meegemaakt.
Nu is het zo dat mijn buik al behoorlijk begint uit te puilen, het is mijn tweede zwangerschap. Ik wilde netjes wachten tot 12 weken met het vertellen van het grote nieuws maar misschien ga ik het volgende week maar vertellen, dan ben ik 10 weken. Ik ben benieuwd of jullie iets soortgelijks hebben meegemaakt.