nog tips op katten te laten wennen!

Hoi,

ik hoor eigenlijk op maart forum, maar vroeg me af of jullie misschien nog
tips hebben voor katten.

Die katten van ons, springen het liefst over op en in..
Ik wil als ik verlof heb ook vast de box neerzetten, om ze te laten wennen daar aan en te leren dat ze daar niet in mogen..

De babykamer deur houd ik nu wel goed dicht.
Heb vorige keer ecalyptus olie geprobeerd, schijnen ze niet lekker te vinden, die heb ik op een doekje in de wagen gelegd..ze vonden het niet lekker..

Hoop dat jullie wat tips hebben.

leeuwtje 34+4 wkn

Hai Leeuwtje,

Ik begrijp dat je een 'foefje' zoekt om je katten uit de box te laten? bij onze katten, die zeer volhardend zijn werkt een plantenspuit heel erg goed. Maar dan wel goed richten en in één keer een voltreffer met een harde straal, zonder dat ze zien dat het van jou komt, werkt bij onze draken super...En de babykamer blijft lastig, idd gewoon de deur dicht houden. Succes, Elle

Hoi hoi

Ik hoor ook niet hier thuis maar op het oktober forum. Ik ben van mijn eerste dochter thuis bevallen en had toen 2 katten. Ik heb ze tijdens de weeen gewoon in de woonkamer gelaten (moest in de woonkamer bevallen ik woon op 1 en 2 hoog namelijk). En toen het echt werk er eenmaal aan kwam in de gang gedaan. Toen mijn dochter er eenmaal was hebben we ze nadat alles was schoongemaakt en afgedekt en weg was erbij gelaten en ze waren zo aan gewent.
Ik weet niet of je thuis of in het ziekenhuis gaat bevallen. Ik weet het alleen van thuis namelijk. Mijn zus is trouwens koort geleden bevallen (november) en die heeft wel een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en die heeft toe ze thuiskwamen die katten bij die baby later snuffelen en helemaal laten onderzoeken die zijn er nu ook al aan gewent.
Succes.

Terug
Bovenaan