Nog tips tegen misselijkheid

ík ben 9w5d en hetzelfde probleem.
Heb wel tabletten gekregen van de dokter maar die probeer ik niet echt te slikken. Maar soms is het zo erg dat ik geen keuze heb...zoals vandaag.
Begon vanmorgen...ik moets overgeven...heb ik ook gedaan alleen er kwam niks uit. Maar mijn maag deed goed pijn erna. De hele dag door misselijk.
Komt met vlagen. Eerst goed misselijk...daarna een paar dagen weer goed en dan begint het weer.

Blijven eten...kleine beetje wil iets helpen.
Ik eet nu elk uur wel iets. Al is het erg vervelend om steeds weer eten binnen handbereik te hebben. Even winkelen zit er niet in wat ik moet wat eten. Maar het gekke is dat ik ook alleen maar kleine porties kan eten. Middageten is een ramp !!!

Ik ga dit onderwerp en de reactie in ieder geval goed volgen.

Wie oooo wie heeft de gouden tip ????
 
hoi
heb idd ook pilletjes gehad en nam ze gewoon hoor. heb hier nog drie kids rondlopen en kon echt niets door de misselijkheid, was bij mij namelijk vooral rond avondeten en de avond in. Ik dacht bij mezelf de pilletjes zijn er niets voor niets. Ben nu 16 wk en 6dg en gaat iets beter dus neem ze nu alleen maar in als ik echt misselijk ben. En idd wat helpt is kleine beetjes eten. Gouden tip heb ik helaas ook niet. Hopen dat het snel overgaat. succes meiden
 
hey!

smorgens gaat het hier geweldig, na de middag word ik misselijk met vlagen,
ik had op internet gezocht er staan veel tips over gember, dus bij de tuinen een potje gembercasules gekocht
ik vind gember echt niet te eten, maar van die capsules proef je niets, gewoon met water doorslikken en ze helpen bij mij goed en snel. een paar uur.
hopenlijk heb je hier wat aan, want het is echt vreselijk irritant dat misselijk zijn!!

groetjes
 
gember werkt inderdaad goed.
ook cola drinken helpt tegen misselijkheid en kleine beetjes meerdere malen op een dag eten.
en de gouden tip: in gedachten houden dat het over gaat.
ik ben nu 14 weken en de meeste misselijkheidsgevoel is nu weg.
 
ohhh had ik dit maar eerder geweten!!
ben zo enorm ziek geweest dat ik niet meer opmijn benen kon staan! in 2 weken was ik 5 kg afgevallen..
Ik zat uiteindelijk op mijn knieen te huilen boven de wc omdat het zo vreselijk vermoeiend en slopend is.
Ook kreeg ik zetpillen van de huisarts omdat ik niks binnen kreeg maar die hielpen ook niet.

Het rare is dat ik wel weer wat kan eten (bijna 12 weken) maar.... sommige luchtjes kan ik echt niet ruiken, kamer boven is tijdje geleden behangen, als ik die lucht ruik hang ik weer boven de wc, ik vind mn hondjes ineens stinken en luchtjes die ik normaal lekker vind laten me echt alles uitkotsen!
Robijntje wasmiddel kan ik niet ruiken, ik vind het echt in 1 woord vreselijk smerig! mijn vriend had heel fijn het huis gesopt met een middel wat ik altijd heerlijk vind, nu ga ik ervan over mn nek...
Het is niet leuk meer, koffie is vies en sigaretten moet ik al helemaal niet ruiken..en ga zo maar door!!
Als ik er alleen al aan denk begin ik al te kokhalzen!!

De ene vrouw heeft nergens last van en de ander kan niets ruiken zien of proeven.

Ik kan wel cola drinken, ondanks de koolzuur die erin zit word ik niet misselijk! De vk gaf aan dat veel vrouwen dit drinken om niet misselijk te worden! Dus misschien een tip??
Het is niet super gezond maar als je echt niets meer kan drinken, geloof me dan ben je blij als je "iets" binnen houd ;)

 
acumpunctuur in combinatie met homeopatische korrels waren voor mij een uitkomst.

Bij de eerste was ik elke dag minimaal 3 keer per dag aan het overgeven, en was ik zo verschrikkelijk misselijk. Medicatie van de huisarts hielpen geen ene meter.

Als ik toen had geweten van acumpunctuur dan had ik dat toen ook al laten doen.

Nu bij de tweede loop ik bij een ex huisarts die homeopaat is en ook acumpunctuur doet. Helemaal super. Kan tenminste functioneren en geef nog maar maximaal een keer per week over.
 
een kiwi op de nuchtere maag werkte helaas maar 1 week. nu komen de kiwis mijn neus uit en werkt het niet meer. ik ga dat gember eens proberen.
ik kom de ochtenden niet door. eenmaal op gang gaat het wel. ik zie gewoon op om op te staan. zo ziek.
 
Terug
Bovenaan