nog twee dagen wachten....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Maandag is mijn NOD, kan bijna niet wachten tot het zover is. Hoop natuurlijk dat ik niet ongi wordt. Mocht het deze maand raak zijn (hoop het), dan gaan we in april naar de 9 maanden beurs  in amsterdam.

Voor meiden die ook naar de 9 maanden beurs willen.
het is van 6 t/m 10 april in de rai Amsterdam.
kaartjes kan je bij alle prenatal winkels kopen voor € 10.50
kaartjes aan  de kassa kosten € 13.50

veel liefs nikki

Ha Nikki,
Wij gaan zeker ook naar de 9 maanden beurs toe! Ben reuze benieuwd, ook hoe mijn mannetje dat vind (hij wil graag mee hoor) hoe hij reageerd op alles.
Succes en bedankt voor de herinnering hieraan!
Groetjes J

hoi Nikki
goede tip om ze bij prenatal te nemen,scheelt toch 3 euro per persoon.

Mijn NOD is woensdag dus ......wie weet,we hebben het nodige werk gedaan op klusgebied (als je begrijpt wat ik bedoel) en dan echt om de dag,getemperatuurd en op mijn eisprongdag(ik voel hem altijd) ook nog geklust.
Nu heb ik wel vage tekentjes:ben heel moe,pijn in mijn bekken(heb ik altijd wel maar nu konstante pijn,zoals in mijn vorige zwangerschappen) en ik moet meer plassen.

heb je ook seintjes van je lichaam?
Ik duim voor je dat de rode duivels weg blijven en dat je zwanger bent,en dan wens ik je ook veel plezier op de beurs.Is heel leuk trouwens,allemaal dikke buiken bij elkaar en heel veel kleintjes !

doeidoei Cindy

Ha Nikki,

hihi, ik dacht dat ik alles al opgeschreven had...
Maar ik duim echt voor je voor Maandag, het zou natuurlijk super gaaf zijn als we lekker op de 9maanden beurs rond kunnen struinen.
Alle goeds voor de laatste spannende dagen.
Groetjes J

Hoi Nikki,

Veel succes maandag en hopen dat je niet ongi wordt.

Gr. Cindy (vanaf gisteren op het forum 3e ronde NOD 29 maart)

bedankt voor de lieve berichtjes meiden!!

of ik al kwaaltjes heb.
Ben al twee weken misselijk en draaierig. Niet gelijk bij het opstaan maar pas na het ontbijt. volgens mijn vriend heb ik vaker honger. en als ik er op let heeft hij wel gelijk. heb drie uur na het eten alweer honger,maar ondanks dat ben ik wel  1,5 kilo afgevallen.

ik ga voor alle meiden die binnen kort hun NOD hebben of al hebben gehad heel erg hard duimen . en voor de zwangeren onder ons gefeliciteerd

liefs nikki

Terug
Bovenaan