Nog twee nachtjes slapen!!!

Lieve Frederique,
Ik ben al niet orgineel meer om je de dag van je leven toe te wensen. Lekker gevoel he dat er zo veel mensen aan je denken. Ik wilde eigenlijk morgen pas een berichtje sturen maar misschien staat je hoofd er dan niet naar om het forum op te komen.
Ik denk dat het heeeeel mooi weer wordt maar ga zeker nog voor je duimen.

Nou meid, geniet van elke seconde want de dag gaat erg snel.
Laat alles op je af komen en denk maar aan 1 ding, het is jullie dag!!!!

Zal aan je denken woensdag.

Veel liefs,
Ank
 
Hoi lieve Ank,

Het gaat nu echt snel he? Gelukkig blijft het woensdag droog!! (ik zag net het weer). Ik heb met de ceremoniemeester de hele planning nog eens doorgelopen en alles lijkt geregeld te zijn! Morgen ga ik naar de kapper en nog wat dingetjes doen ... en dan is het woensdag al zover!!
Een nadeel is dat mijn vriend zich nu niet lekker voelt. Hij heeft erge keelpijn en ook een beetje koorts. Hij is nu naar de sauna in de hoop het er een beetje uit te zieken. Zelf heb ik nu ook een klein beetje keelpijn... als het maar niet door zet!! Ben me al suf aan het slikken in vitaminepillen.

Donderdag kom ik zeker nog even op het forum vertellen hoe de dag is gegaan en vrijdag wil ik nog even de uitslag van mijn bloedonderzoek er op zetten... het zou toch wel super zijn als ik dan te horen krijg dat ik zwanger ben maar ik wil me er niet teveel op verheugen omdat ik vanmorgen wat bloed verloor en ik dus waarschijnlijk ongesteld ga worden..
Ik houd je op de hoogte! Hoe is het met jou? Druk aan het klussen?

Groetjes Frederique
 
Lieve Frederique,
Waarschijnlijk hebben jullie kwaaltjes ook wel wat met de spaningen te maken denk ik. Al ben je voor je gevoel niet zenuachtig, onbewust is het toch wel super spannend allemaal.
Wat leuk dat je donderdag je verhaal al meteen hier neer wil zetten, ik ga er zeker naar uit kijken. Wat wel is, de dag na de bruiloft moet je eigenlijk net zo genieten. Bij ons was het zo dat grotendeels van de dag pas de volgende dag tot ons door drong. Daar moet je dan wel echt de tijd voor nemen want het na genieten is ook de moeite.
Het zou wel dubbel klote zijn als je nu toch nog ongi wordt. Ten eerste natuurlijk ivm. het niet zwanger zijn maar ook ongi op je bruiloft lijkt me geen pretje. Mogt je toch ongi worden heb ik misschien wel een tip voor je. Bij de drogist (zeker bij de DA) verkopen ze soft cups. Dit is een soort van zacht kapje wat je in moet brengen zodat je nergens omkijken naar hebt. Ik heb gehoord dat het echt goed werkt want met een trouwjurk de hele dag naar de wc is ook geen pretje.
Met zo'n soft cup kan je zelfs gewoon vrijen en geloof mij, hoe moe en voldaan je ook bent na zo'n dag, een lekkere huwelijksnacht vrijpartij is een perfecte afsluiter.

Ik ben druk aan het klussen want m'n eieren springen op het moment alle kanten uit. We zien wel of het lukt.

Nou meisie,
Dikke knuffel en ik wacht zeker donderdag op je verhaal.

Ank
 
Terug
Bovenaan